Ik hoop dat je mooi helder weer hebt zodat je die sterren ook gaat zien

Thx, vorige maand 'testgelopen' in de Dutch Coast UltraRun by Night, (bij kenners beter bekend als DCURbN...mooie afkortingen-sport dit; zaterdag TBTSJannet schreef:@Bantega: Gáááf! Dat gaat weer een heel avontuur worden. Lopen in de nacht is zo lekker. De stilte, lopen in je eigen kleine wereldje. Overdag wordt je veel afgeleid door de omgeving (kan ook mooi zijn hoor) maar 's nachts heb je dat niet. Het zal wel koud kunnen zijn, vooral tegen zonsopgang is het vaak het koudst. Succes met je voorbereiding. Ik houd het dit jaar bij een rondje door Frankrijk.
Bijna goed: "Niet de Race maar de Reis"thieu schreef: Niet de race maar de race heet de voorstelling.
Ontzettend knap Peter!theWarrior schreef:Vanmiddag weer thuisgekomen na mijn verste loop (tot nu toe).
Vrijdagochtend om 6 uur stond ik met nog een stuk of 40 andere lopers aan de start van de Hexenstieg in het Harzgebergte. Zaterdagavond even na 7 uur kwam ik na 37 uur nonstop lopen en 219 km met 4.500 hoogtemeters als 7e over de finish. http://www.meldelaeufer.de/hexenstieg-2 ... enverlauf/