Ander puntje: ik lees net dat de West Coast Challenge ook als renwedstrijd open is.... nu tekort dag (130km trim ik niet op niveau), maar zeker een doel voor volgend jaar. Echt iets voor Pietje en Thieu

Jammer; dat wordt m dus niet. Daar ben ik te gierig voor.thieu schreef:kreeg vandaag mail terug over de kosten om mee te doen aan west coast challenge. Schrik niet.
Tot en met woensdag is dat 137,50. Je kan ook kiezen voor inschrijving met sponsoractie, dan is het 67.50 en gaan we er van uit dat je minimaal 75 ophaalt met je sponsoractie.
Wat zoek je: trail of weg of een combo, binnen of buitenland, wat mag het kosten (heb je er een vliegreis met hotel voor over), hoe ver, ...... De ultraned site heeft een uitgebreide selectie, ik laat me er graag door inspireren. Er is heel veel te genieten in België, Frankrijk, Duitsland, Engeland of Nederland. Aanrader dicht bij huis is de Indian Summer Ultra in Drenthe. Eind oktober dus wellicht niet helemaal wat je zoekt aangaande de tijd van het jaar.Eide schreef:Ik ben benieuwd of er aanbevelingen zijn voor een mooie ultra aan het eind van de zomer of vroeg in het najaar. Ik hoor het graag.
Ik zoek duidelijk de trails. Ik zoek het initieel wat dichter bij huis hoewel er een weekje weg van maken absoluut tot de plannen behoort. Cretes de Spa ga ik ook lekker met een weekend weg met de vrouw plannen.roen schreef:Wat zoek je: trail of weg of een combo, binnen of buitenland, wat mag het kosten (heb je er een vliegreis met hotel voor over), hoe ver, ...... De ultraned site heeft een uitgebreide selectie, ik laat me er graag door inspireren. Er is heel veel te genieten in België, Frankrijk, Duitsland, Engeland of Nederland. Aanrader dicht bij huis is de Indian Summer Ultra in Drenthe. Eind oktober dus wellicht niet helemaal wat je zoekt aangaande de tijd van het jaar.
Heb je a.s. zaterdag al wat te doen? Baanultra Steenwijk. Ook hiervoor geldt; verdwalen lukt niet.roen schreef:... Voor een nieuwe poging om een 100km tot een goed einde te brengen in het voorjaar. Iemand nog suggesties voor een leuk evenement? (Anders wordt het de Self Transcendence in het Amsterdamse bos). Lekker makkelijk, kan je niet verdwalen.