Een nieuwe nickname? LazyD kan nu echt niet meer....LazyD schreef:morgen numero 360...
waar zal ik mezelf vrijdag eens op trakteren?

Tsja, garantie tot de deur, morgen kan ik weer vervallen in oud gedrag hè. Eerst eens zien of dag 366 en verder er zal zijnqmark schreef:Een nieuwe nickname? LazyD kan nu echt niet meer....LazyD schreef:morgen numero 360...
waar zal ik mezelf vrijdag eens op trakteren?
pfff, ik vind de introductieprijs van die met polsmeting enorm! (zeker vergeleken met het minimale verschil tussen de forerunner 230 en 235). maar als jij een mooi plijsje hebt, hoor ik het graagloopgek schreef:Trakteer jezelf met een loopdag 366 ?LazyD schreef: morgen numero 360...
waar zal ik mezelf vrijdag eens op trakteren?![]()
Nee hoor, met wat korting is dat best te doen.LazyD schreef: de nieuwe Fenix 3 met polsmeting, of is dat wat al te dolletjes?
Gefeliciteerd: knap gedaan!LazyD schreef:Zo! jaar 1 zit erop![]()
Nu je dit hebt bereikt, wat denk je dat haalbaar is?LazyD schreef:de stats:
365 x
1942km
5,32km per keer gemiddeld
37,25km per week
162km per maand
(momenteel op 200+ per maand, ik verbaas mezelf).
Wat is haalbaar? zeker geen 10km gemiddeld per dag. vind 5km al behoorlijk wat, al stijgt het gemiddelde de laatste maanden, dus misschien 6-7? dat zal komende maanden ivm Rotterdam waarschijnlijk wel lukken. Daarna nog geen plannen, wil wel het mountainbiken wat meer oppakken, maar als ik dan naar buiten kijk, denk aan de drek in het bos, ben ik ook weer niet zo rouwig dat ik momenteel vrijwel alleen hardloopAdP schreef:Nu je dit hebt bereikt, wat denk je dat haalbaar is?
Kun je dit uitbouwen naar een gemiddelde van 10km per dag?
Je zou de easy dagen kunnen handhaven en langzaam meer harde dagen kunnen invoegen. Bij paarden werkt dat erg goed, bij de meeste atleten ook, mits je die afwisseling maar houdt en de harde dagen niet te gek doet.
Benieuwd hoe je dit gaat voortzetten. Nu eerst even genieten van deze mijlpaal. Proost!
In mijn ogen is 6 dagen per week lopen dan ook prettiger dan 7. Even één dag niet met rennen bezig zijn: de focus op andere dingen.LazyD schreef: merk dat ik wat blijf hangen in vermoeidheid
Dat dacht ik ookLazyD schreef:klasse JW![]()
als ik jouw jaarkm's zie kom ik op bijna 8km per run, en een week van 55km, toch?
Aha Garmin Connect vermeldt de gemiddelde km per activiteit (en niet per dag).LazyD schreef:klasse JW![]()
als ik jouw jaarkm's zie kom ik op bijna 8km per run, en een week van 55km, toch?