Mini streak van 28 dagen : wie doet er mee?

Alles over trainingen, methodes, tabellen, trainingsafspraken ed.
Runnerd
Lid
Lid

ma 23-11-2015 12:23

Grappig! Ik doe dit (ook) al, zit ook 'aan' de streak. Nu op dag 13. Het is op een aantal dagen niet veel (2 km en een beetje), maar je maakt wel veel meters zo. So far so good.

Als ik me aanmeld zal ik wel elke keer mn Garmin moeten meenemen en uploaden. Daar denk ik nog even over na. :)
loopgek
Lid
Lid
Contacteer:

ma 23-11-2015 22:10

Runnerd schreef:Grappig! Ik doe dit (ook) al, zit ook 'aan' de streak. Nu op dag 13. Het is op een aantal dagen niet veel (2 km en een beetje), maar je maakt wel veel meters zo. So far so good.

Als ik me aanmeld zal ik wel elke keer mn Garmin moeten meenemen en uploaden. Daar denk ik nog even over na. :)
Hoeft niet! Deelnemen en volbrengen gaat op basis van het vertrouwen in de eerlijkheid van de loper! Bewijs is niet nodig.
Hardlopen kent geen wetten: hardlopers hebben opvattingen.
Loopgek heet in het echt JanWillem zie ook www.loopgek.nl
loopgek
Lid
Lid
Contacteer:

ma 23-11-2015 22:13

Er zijn al ruim 100 aanmeldingen op www.elkedaghardlopen.nl Leuk!

7 tips voor een succesvolle Running-streak
1) Doe niet mee als je op dit moment last hebt van een blessure, overbelasting of oververmoeidheid. De kans is groot dat de challenge het probleem dan groter maakt.
2) Doe niet mee als je een absolute beginner bent. Een verantwoord opbouw schema begint normaliter met om de dag lopen: het lichaam heeft dan echt een dag herstel nodig.
3) Draag (hardloop)kleding! Sommigen verwarren de term running-streak (een hardloop-reeks) met de term streaker wat naaktloper betekend. Dat heeft echter niets met elke dag hardlopen te maken!
4) Zorg voor 2 paar loopschoenen. Dan kan je afwisselen zodat je schoenen kunnen drogen bij slecht weer. Het is ook beter voor de demping in je schoenen als ze niet dagelijks belast worden.
5) Train je normaal gesproken bijvoorbeeld drie keer per week , loop dan op de extra dagen voor de streak heel rustig en niet teveel meters. Dit is al zwaar genoeg.
6) Probeer de run ergens in het normale dagprogramma in te passen. Bijvoorbeeld rennend de kinderen van school halen, doe de lunchpauze een run i.p.v. walk, etc.. Als je hem echt moet inplannen als extra training kost het vaak meer tijd en moeite.
7) Accepteer het als het echt niet kan. Ben je lekker op weg in de challenge maar je wordt ziek? Dan stop je gewoon, neem geen onverantwoorde risico’s! Dat is overmacht. Volgend jaar krijg je een herkansing.
qmark
Lid
Lid

ma 23-11-2015 22:32

Tip 3 :lol:

Zouden er echt mensen zijn die het zo opvatten?
Hooguit een enkele barefoot-runner, maar zolang het alleen de schoenen zijn die uitgaan heb ik daar niet zo'n moeite mee.
"Een vraagteken is een vermoeid uitroepteken" (vrij naar Stanislaw Jerzy Lec)
loopgek
Lid
Lid
Contacteer:

ma 23-11-2015 22:34

qmark schreef:Tip 3 :lol:

Zouden er echt mensen zijn die het zo opvatten?
Hooguit een enkele barefoot-runner, maar zolang het alleen de schoenen zijn die uitgaan heb ik daar niet zo'n moeite mee.
Volgens mij was die alleen maar om te :lol: :lol: :lol:
LazyD
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

di 24-11-2015 7:50

loopgek schreef:Er zijn al ruim 100 aanmeldingen op www.elkedaghardlopen.nl Leuk!
Da's de kracht van een tom-tom 8)
10361820382159406440852219646

Lefty rulez!

GasGeben!
Runnerd
Lid
Lid

di 24-11-2015 8:45

loopgek schreef:
Runnerd schreef:Grappig! Ik doe dit (ook) al, zit ook 'aan' de streak. Nu op dag 13. Het is op een aantal dagen niet veel (2 km en een beetje), maar je maakt wel veel meters zo. So far so good.

Hoeft niet! Deelnemen en volbrengen gaat op basis van het vertrouwen in de eerlijkheid van de loper! Bewijs is niet nodig.
Oh ja! Dat zie ik nu ook :D
Jan-Jasper
Lid
Lid

di 24-11-2015 9:53

Ik vind het wel een beetje een vage site. Je mag al je gegevens invoeren maar krijgt niets aan bevestiging en je kunt ook nergens doorklikken.

Je gaat je dan serieus afvragen of het niet enkel een simpele truc is om veel e-mail adressen te verzamelen.
Jan-Jasper heet in het echt Jan-Jasper
loopgek
Lid
Lid
Contacteer:

di 24-11-2015 10:25

Jan-Jasper schreef:Ik vind het wel een beetje een vage site. Je mag al je gegevens invoeren maar krijgt niets aan bevestiging en je kunt ook nergens doorklikken.

Je gaat je dan serieus afvragen of het niet enkel een simpele truc is om veel e-mail adressen te verzamelen.
Dank je Jan-Jasper voor dit vertrouwen in mij :roll:

De site is snel en amateuristich in elkaar gezet, dat klopt. Je bent vrij om met een niet werkend mailadres mee te doen. Maar dan win je ook niet de TomTom.
Jan-Jasper
Lid
Lid

di 24-11-2015 10:35

loopgek schreef:
Jan-Jasper schreef:Ik vind het wel een beetje een vage site. Je mag al je gegevens invoeren maar krijgt niets aan bevestiging en je kunt ook nergens doorklikken.

Dank je Jan-Jasper voor dit vertrouwen in mij :roll:

De site is snel en amateuristich in elkaar gezet, dat klopt. Je bent vrij om met een niet werkend mailadres mee te doen. Maar dan win je ook niet de TomTom.
Vat het niet te persoonlijk op. Ik geef je een reflexie van hoe het op mij (als gebruiker) overkomt.
Het voelt beter als je na het inschrijven een bevestiging geeft en laat zien hoe het straks gaat werken.

Ik heb dus geen idee hoe ik mijn trainingen in moet gaan voeren. Ik heb eigenlijk ook geen idee of mijn inschrijving wel aangekomen is. Ik weet wel dat ik gegevens opgestuurd heb...

Vandaar. Ik geloof graag dat je intenties goed zijn, maar de website neemt de gebruiker net te weinig bij de hand om dat vertrouwen uit te stralen.
Jan-Jasper heet in het echt Jan-Jasper
Runnerd
Lid
Lid

di 24-11-2015 11:03

Ingeschreven! :)
loopgek
Lid
Lid
Contacteer:

di 24-11-2015 11:18

Jan-Jasper schreef: Vandaar. Ik geloof graag dat je intenties goed zijn, maar de website neemt de gebruiker net te weinig bij de hand om dat vertrouwen uit te stralen.
Je inschrijving is binnengekomen zaterdagavond.

Donderdag heb ik (als het mee zit) weer hulp van iemand die de site kan uitbreiden. Een bevestiging van de inschrijving is een goed plan.
Musicmaestro
Lid
Lid
Contacteer:

di 24-11-2015 12:34

loopgek schreef:
Jan-Jasper schreef: Vandaar. Ik geloof graag dat je intenties goed zijn, maar de website neemt de gebruiker net te weinig bij de hand om dat vertrouwen uit te stralen.

Donderdag heb ik (als het mee zit) weer hulp van iemand die de site kan uitbreiden. Een bevestiging van de inschrijving is een goed plan.
dus als ik het goed begrijp is het jouw initiatief?
Weer strak aan de bak :D

Fitcoach Allan van Alten
fitcoach.nu
(sport)massages en coaching
Appie-B
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

di 24-11-2015 12:40

Laat ik ook weer een poging wagen... 8)
Afbeelding
loopgek
Lid
Lid
Contacteer:

di 24-11-2015 12:43

Musicmaestro schreef:
loopgek schreef:

dus als ik het goed begrijp is het jouw initiatief?
Yep.
Plaats reactie