Mijn schema is af! althans...
de grote lijn staat er.
HennyV bedankt voor het meedenken en corrigeren.
Toch wat langere trainingen dus, maar hopelijk niet teveel.
Of Vorden 30km (progressief, of helemaal op M-tempo) de langste training wordt (4 weken voor Rotterdam), of toch 3 weken voor R'dam nog een x 30+? dat bepaal ik gaandeweg wel... heeft te maken met fysieke gesteldheid, zelfvertrouwen e.d.
Ik vind het schema mooi, maar of het wat is/wordt ga ik dus ondervinden.
komende weken zal ik wat duurloopjes met stukjes op M-tempo proberen, ben zeer benieuwd hoe dat zal gaan.
De voorpret kan nu ècht beginnen
als je mijn schema wilt bekijken... here it is:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/154 ... chema.xlsx
LazyD goes marathon, maar hoe? denkt u even mee?
Ik volg dit met meer dan gemiddelde belangstelling. Ben benieuwd hoe dit uitpakt zonder al teveel 30+ duurlopen. Ik ben nog van de klassieke school met meerdere 30+ duurlopen. Maar ook dat geeft geen garantie, want ondanks vele lange duurlopen verprutste ik afgelopen oktober in Eindhoven de marathon. Gezien je geschatte weektotalen en variatie in training zeg ik dat de voorbereiding meer dan genoeg is om in Rotterdam een goede of misschien wel een verrassende prestatie neer te zetten. Ik neem een paar elementen van je trainingsschema over 

- LazyD
- Benefactor
- Contacteer:
Leuk rutger.
Ga je nog voor de halve in Barcelona?
@ton: op de groene streakdagen ga ik uit van 3-5km per dag. De 10em komt met in en uitlopen op ruim 20, de 200's zijn meestal goed voor een km of 6-9.
Ga je nog voor de halve in Barcelona?
@ton: op de groene streakdagen ga ik uit van 3-5km per dag. De 10em komt met in en uitlopen op ruim 20, de 200's zijn meestal goed voor een km of 6-9.
10361820382159406440852219646
Lefty rulez!
GasGeben!
Lefty rulez!
GasGeben!
Ik kijk nog wel even verder naar je schema, maar na Vorden 30 km op M-tempo zou ik al gaan afbouwen. Ik heb dat niet gedaan na 30 km op M-tempo 4 weken van tevoren (in een toptijd / met topgevoel), maar dom genoeg nog een week vol doorgetraind. Heeft me wellicht sub 2:45 gekost en waarschijnlijk een lichte overtraining opgeleverd... De absolute topvorm was i.i.g. weg op M-day.
Success and failure are the same; the only difference is success keeps you up and running.
- DRUM
- Mister Chat'n'Run 2007
- Contacteer:
ah, ik had de legenda niet goed gelezen...LazyD schreef: @ton: op de groene streakdagen ga ik uit van 3-5km per dag. De 10em komt met in en uitlopen op ruim 20, de 200's zijn meestal goed voor een km of 6-9.
thx... blij dat mijn stukje zijn weg vindt. En ik zal ook weer eens wat vaker op chatnrun verschijnen.LazyD schreef:mooi genuanceerd stuk van POV!
.