Fietsen, sportschool ik heb het geprobeerd maar voor mij is dat het toch niet.
Ik loop niet meer dan 3 km per keer (2 a 3 keer/week) en het tempo is niet hoger dan 8,5 km maar ik loop in ieder geval weer

Ik hoop dat je weer een beetje op gang kan komen Ruud. Na een paar jaar met mijn achillespees te hebben getobd begin ik ook weer een beetje hoop te krijgen. Geleidelijk aan beginnen de afstanden toch steeds meer omvang te krijgen. Succes!Ruud schreef: maar niet proberen levert zeker geen verbetering op............
Altijd heel spijtig zoiets te lezen, ik voel dan bijna zelf de gevolgenDeKeiler schreef:Ik ben zelf na een tijdje tobben hard met de neus op de feiten gedrukt. Na de halve marathon van Doetinchem oktober 2015, in de lappenmand beland waar ik eigenlijk niet meer ben uitgekomen. Versleten knieen is de diagnose die ik pas heb gekregen. Opereren is zinloos.
Ik ga fors aan de gang met gerichte krachttraining en richt mij op een punt aan de horizon, maar ik hou er rekening mee dat ik mij in de toekomst op alternatieven als wandelen of fietsen moet richten.
Zeker! Bedankt. Een samenhangend verhaal ontstaat vaak pas achteraf, als het beeld helemaal helder is en alles op z'n plaats valt. Dat is een beetje als een voetballer van het Nederlands elftal die bij een penalty zonder keeper niet meer kàn missenDeKeiler schreef:Beetje onsamenhangend verhaal maar misschien kun je er iets mee.
Ik ben als hardloper wel gewend om af te zien (in wedstrijden althans), maar tot echt pijn lijden komt het niet. Ik denk dat je hetzelfde bedoelt? Je observatie klopt denk ik: niet zeuren is niet altijd goed!DeKeiler schreef:Als hardloper ben je gewend pijn te lijden. Ik heb in ieder geval in de wedstrijden in het verleden best wel afgezien. Je ontwikkelt dan al gauw een mentaliteit van: niet zeuren, pijntje hoort erbij. Dat is niet goed.