Trainerscafé

Alles over trainingen, methodes, tabellen, trainingsafspraken ed.
Plaats reactie
Dick
Site Admin
Site Admin
Contacteer:

wo 19-02-2020 11:34

Ik denk dat er inmiddels aardig wat trainers rondlopen in de CnR-familie. Dit topic is bedoeld om ervaringen van trainers uit te wisselen, adviezen te vragen aan collega's, en mss zelfs trainingen van elkaar overnemen in geval van nood(?)

Van Start to Run tot het trainingen van toppers op de middellange tot ultralange afstand.
achterhoekrunner
Lid
Lid
Contacteer:

wo 04-03-2020 9:14

Misschien leuk dat die trainers zich dan even melden en een korte omschrijving geven van wat ze doen. Ik trap hem wel af...
Ik heb zelf al een diploma Trainer Loopgroepen van de KNAU sinds 1998, tegenwoordig heet dat BLT3. Jarenlange ervaring als looptrainer bij een lopersvereniging, maar doordat ik zelf steeds meer richting (ultra)trailrunning ging ben ik daar uiteindelijk mee gestopt. Vorig jaar diploma Trailruntrainer gehaald bij Hardlooptrainers Nederland. 1x per maand geef ik een trail/heuveltraining voor de atliekvereniging waar ik lid van ben en daarnaast organiseer ik regelmatig workshops en gezamenlijke trailtrainingen. Mijn ambitie ligt meer bij het persoonlijk begeleiden van (ultra)trailrunners dan bij clubtrainingen, behalve als de club ook trailruntrainingen zou gaan invoeren.
Kijk ook eens op mijn trailrunning-blog:
http://www.trailrunning-on.nl
Plaats reactie