Schema marathon

Alles over trainingen, methodes, tabellen, trainingsafspraken ed.
Plaats reactie
Sjuuls0154
Lid
Lid

di 26-05-2020 11:59

Dag,

Ik ben nieuw op dit forum en weet daarom niet helemaal of dit de bedoeling is; echter heb ik de volgende vraag. Ik zoek iemand die er verstand van heeft en het leuk vindt om een schema voor mij te maken. Ik wil eind november een marathon gaan lopen en ben gedurende quarantaine veel aan het lopen. Hoewel ik al redelijk wat kilometers gemaakt heb, is het nu denk ik tijd om op basis van een serieus schema te gaan trainen. Als iemand het leuk lijkt om mij hierbij te helpen, kan ik mijn Strava gegevens opsturen.

:D :d:
RubenV
Site Admin
Site Admin

wo 27-05-2020 13:50

Hey Sjuuls,

Welkom op het forum! 😊

Ik ben zelf geen coach en stel zelf ook niet mijn loopschema op. Heb een coach/begeleider die dit voor me doet (vermits kleine maandelijkse bijdrage)
Ik weet dat er online ook wel schema's bestaan, zowel gratis al betalend. Het hangt er wat vanaf wat je verkiest.

Zou wel graag eens je Strava stats zien als dat mag 😊 Indien dit ok voor je is mag je me hiervoor PM sturen of hier op het forum delen.

Groeten Ruben
Psychorunner
Lid
Lid
Contacteer:

za 30-05-2020 10:32

Sjuuls0154 schreef:
di 26-05-2020 11:59
Dag,

Ik ben nieuw op dit forum en weet daarom niet helemaal of dit de bedoeling is; echter heb ik de volgende vraag. Ik zoek iemand die er verstand van heeft en het leuk vindt om een schema voor mij te maken. Ik wil eind november een marathon gaan lopen en ben gedurende quarantaine veel aan het lopen. Hoewel ik al redelijk wat kilometers gemaakt heb, is het nu denk ik tijd om op basis van een serieus schema te gaan trainen. Als iemand het leuk lijkt om mij hierbij te helpen, kan ik mijn Strava gegevens opsturen.

:D :d:
Hoi Sjuuls,

Ook namens mij welkom. Ik wil wel een marathonschema voor je maken. Ik heb negen marathons gelopen (PR: 3.01), op mijn eigen schema's die ik altijd liet goedkeuren (en aanpassen) door de helaas veel te vroeg overleden voormalig bondstrainer Jack Wouters, bij wie ik jaren heb getraind. Als je me een privéberichtje stuurt, heb ik een paar aanvullende vragen voor je.

Loop-ze,

Bart
Er is nog nooit iemand in zijn zweet verdronken.
Plaats reactie