Hallo een vriendin van mij heeft interese in de opleiding Basis looptrainer 3.
Een deel van het examen is het beoordelen van het portfolio. Nu kunnen we op de site van de atletiekunie wel de beoordelingscriteria vinden, maar we zouden graag een voorbeeld hebben van zo'n portfolio want we hebben totaal geen idee in welke vorm dat gegoten moet worden. Weet iemand waar ik zo'n voorbeeld zou kunnen vinden?
Jacques
Info gezocht mbt opleiding Basis looptrainer 3
Ik zou zeggen:
Vraag het eens aan iemand die die opleiding kortgeleden heeft voltooid.
Vaak verschijnt er op de website van een atletiekverenigin een bericht, dat er weer een aantal trainers zo'n opleiding heeft voltooid.
Dus ik zou zeggen: Ga eens rondkijken op de websites van een aantal atletiekverenigingen in jullie regio ...
Vraag het eens aan iemand die die opleiding kortgeleden heeft voltooid.
Vaak verschijnt er op de website van een atletiekverenigin een bericht, dat er weer een aantal trainers zo'n opleiding heeft voltooid.
Dus ik zou zeggen: Ga eens rondkijken op de websites van een aantal atletiekverenigingen in jullie regio ...
De man van de Korte Adem
-
- Lid
- Contacteer:
Goeie tip, Don. Ik was nieuwsgierig en heb even gegoogled, en vind inderdaad allerlei links naar atletiekverenigingen. Verder vind ik allerlei documenten waar je volgens mij al een stuk verder mee komt. Ik zou zelf zeker ook contact opnemen met de Atletiekunie: 'Neem contact op met Rita Lemmens, per mail (zie website voor mailadres) of telefonisch: 026-483 4848'.
Loop-ze,
Bart
Loop-ze,
Bart
Er is nog nooit iemand in zijn zweet verdronken.
-
- Lid
Ik heb contact gehad met Ria Lemmers, per mail en per telefoon. Helaas was ze niet echt bereid om mee te werken en probeerde ze eerder barrières op te werpen dan de gevraagde info te delen.
Ook heb ik een aantal geslaagden gemaild, ook hier was de hulpbereidheid ver te zoeken. Geen idee wat het is maar schijnbaar houdt iedereen in de atletiekvereniging alles liever krampachtig voor zich. Iets wat ik eigenlijk op andere vakgebieden (medisch, technisch) nog nooit tegengekomen ben.
Ook heb ik een aantal geslaagden gemaild, ook hier was de hulpbereidheid ver te zoeken. Geen idee wat het is maar schijnbaar houdt iedereen in de atletiekvereniging alles liever krampachtig voor zich. Iets wat ik eigenlijk op andere vakgebieden (medisch, technisch) nog nooit tegengekomen ben.
-
- Lid
- Contacteer:
Wat bizar dat men je niet wil helpen. Alsof je een concurrent bent ... En je zou van de Atletiekunie toch wat meer meedenken verwachten: wil je gemotiveerde cursisten of niet? Hoop dat ze toch op een andere manier aan de gevraagde info kan komen.
Loop-ze,
Bart
Loop-ze,
Bart
Er is nog nooit iemand in zijn zweet verdronken.
Ik heb toevallig afgelopen zaterdag de BLT3 cursus afgerond. Draadje is natuurlijk oud maar kom maar op met die vragen.