Naar de Salle de sport

Alles over trainingen, methodes, tabellen, trainingsafspraken ed.
Plaats reactie
Psychorunner
Lid
Lid
Contacteer:

vr 10-02-2023 19:09

Laat ik eens een nieuw topic openen. Ik dacht dat er geen fitnesscentrum redelijk in de buurt was, maar besloot gisteren te googlen op Salle de sport Luzy. En ja hoor, er is er eentje :D . Geen eigen website, maar op de website van de gemeente Luzy stond wat info en een paar foto's. Vanmorgen ging ik boodschappen doen en reed ik erheen: gewoon even door de ramen naar binnen kijken om een indruk te krijgen. Er was één man aan het sporten. Toen hij me zag, wenkte hij me naar binnen. Leuk gesprek gehad. Hij is ex-militair, al met pensioen en sport hier elke doordeweekse dag (in het weekend is de zaal gesloten). Hij gaf me veel info, en zei dat er overdag bijna nooit iemand is. Even rondgekeken: geen supermodern spul, maar dat boeit me niet.

Omdat toeval niet bestaat, kwam daarna de voorzitter van de vereniging binnen die me nog meer info gaf en een inschrijfformulier. Kosten € 75 per jaar :D , om er vervolgens onbeperkt gebruik van te mogen maken. Het is op 7km, tien minuten rijden, maar dan heb je ook wat. Wel verplicht in Frankrijk: een medische verklaring van je huisarts. Ik heb al een afspraak gemaakt voor over anderhalve week. Daarna een keer 's avonds erheen om me officieel in te schrijven, en te betalen per cheque: hoe Frans wil je het hebben :wink: . Omdat ik die niet heb, mag ik ook contant afrekenen.

Binnenkort ben ik dus weer in de sportschool te vinden, zin in!!

Loop- en sport-ze,

Bart
Er is nog nooit iemand in zijn zweet verdronken.
Don_K
Benefactor
Benefactor

za 25-02-2023 13:01

Psychorunner schreef:
vr 10-02-2023 19:09
Binnenkort ben ik dus weer in de sportschool te vinden, zin in!!

Loop- en sport-ze,

Bart
Ah, mooi zo!
De man van de Korte Adem
Psychorunner
Lid
Lid
Contacteer:

wo 01-03-2023 20:46

Vorige week bij mijn huisarts geweest en de benodigde verklaring gekregen. Hij zei dat dat na drie jaar opnieuw moest, maar ik kon ook een copie maken. Ik zei: "je n'ai pas entendu ca" :wink:.

Omdat ik in NL was pas vandaag begin van de avond naar de Salle de sport geweest en ja: de voorzitter was er. Ingeschreven en contant afgerekend. Ik kreeg een pasje/sleutel waarmee ik elke doordeweekse dag vanaf 10 uur binnen kan. Kort kennisgemaakt met de trainer, aardige vent. Hij is er elke avond en kan een trainingsschema maken. Hij was op dat moment maar liefst twee dames aan het trainen :). Verder waren er nog een paar mensen. Denk dat ik er morgen of vrijdag overdag heen ga en dan eventueel volgende week een keer s' avonds. Puur voor het schema, want het lijkt me heerlijk om overdag te trainen als er vaak (bijna) niemand is.

Sport-ze,

Bart
Er is nog nooit iemand in zijn zweet verdronken.
Plaats reactie