Vandaag ook weer voor het eerst in T-shirtje en korte broek.
Wel ben ik nog niet gewend aan lopen met hogere temperaturen. Al vrij snel voelde alles zwaar. Zou het komen omdat er minder zuurstof in de lucht zit als de temperatuur hoger is?
Desalniettemin, heerlijk weer...
Alcudia
Hoe heb je getraind de afgelopen keer/keren
Hmmm ... ik voel opeens enige jaloezie opkomen. Vandaag de hele dag binnen gewerkt.Chiel schreef:16 km lentezon meegepikt.
Temperatuur was wel weer even wennen. Korte broek was goede keus maar ondershirt bleek veel te warm.

Maar het is je uiteraard van harte gegund, hoor!

Hier ook een beetje jaloers ... ik heb het zonnetje bijna helemaal gemist, want ik lag in mijn bed na mijn nachtdienst. Straks nog even lopen voor mijn laatste nachtdienst.sibi schreef:Hmmm ... ik voel opeens enige jaloezie opkomen. Vandaag de hele dag binnen gewerkt.Chiel schreef:16 km lentezon meegepikt.
Temperatuur was wel weer even wennen. Korte broek was goede keus maar ondershirt bleek veel te warm.![]()
Maar het is je uiteraard van harte gegund, hoor!
@Tooter:
Regen, wind en kou slaapt net iets lekkerder hè... dan je bed instappen met strakblauwe lucht. Stoer hoor, nog rennen voor je nachtje... ik heb me er nog niet toe kunnen zetten. Ik mag binnenkort weer dus wie weet.
Werk ze vannacht!
Regen, wind en kou slaapt net iets lekkerder hè... dan je bed instappen met strakblauwe lucht. Stoer hoor, nog rennen voor je nachtje... ik heb me er nog niet toe kunnen zetten. Ik mag binnenkort weer dus wie weet.
Werk ze vannacht!
Het is gewoon te gek om los te lopen 

- Manon
- Miss Chat'n'Run 2007
- Contacteer:
Ik was vandaag van plan om, voor het eerst in lange tijd, weer met de groep mee te trainen op de baan.
Maar ik was vroeg thuis, en stond voor de keuze: in korte broek en shirt in de zon lopen, of wachten tot het donker en koud is... Geen moeilijke keuze. Ik heb een mooi rondje door het bos gelopen, en daarbij een everzwijn gestoord bij zijn sanitaire bezigheden. Inmiddels ben ik ook gedoucht.
Maar ik was vroeg thuis, en stond voor de keuze: in korte broek en shirt in de zon lopen, of wachten tot het donker en koud is... Geen moeilijke keuze. Ik heb een mooi rondje door het bos gelopen, en daarbij een everzwijn gestoord bij zijn sanitaire bezigheden. Inmiddels ben ik ook gedoucht.
Cikobesje
Why just run, orienteering is more fun!
Why just run, orienteering is more fun!
en dan de zin er naManon schreef:Ik heb een mooi rondje door het bos gelopen, en daarbij een everzwijn gestoord bij zijn sanitaire bezigheden.
okey dus...Manon schreef:Inmiddels ben ik ook gedoucht.

Dat was nog een lekker rondje van zo'n 13 km voor het werken straks. En het was mooi helder sterrenweer en lekker fris ... in een enkel shirt.
Dat was lang geleden, heerlijk!

15 minuten inlopen,daarna oefeningen en toen 4minuten hardlopen 2minuten wandelen 4x heb het idee dat het steeds beter gaat.
ik heb de eerste maanden van dit jaar door diverse omstandigheden weinig getraind. gisteren een km of 5 gelopen, halverwege gestopt om wat oefeningen te doen en in het tweede deel 4x100 meter versneld.
De hamstring, waar ik al tijden last van heb, hield zich goed, en ik had vandaag geen reactie. Dat is hoopgevend. Nu langzaam weer de belastbaarheid opvoeren, en de paar extra opgebouwde kilo's afvoeren.
De hamstring, waar ik al tijden last van heb, hield zich goed, en ik had vandaag geen reactie. Dat is hoopgevend. Nu langzaam weer de belastbaarheid opvoeren, en de paar extra opgebouwde kilo's afvoeren.
@bz: goed dat je weer aan de slag bent/kunt! Hopelijk treffen we elkaar in bloedvorm op een 3.000m in Utrecht 

Success and failure are the same; the only difference is success keeps you up and running.
Precies de afweging die ik ook vaak moet maken: met zero-overhead overdag het mooie bos in, of 's avonds naar de baan fietsen, sociale warming up, core stability etc, om dan uiteindelijk na een uur aan de kern te beginnen. Door de trainingsmaatjes is zo'n baantraining vaak wel heel effectief, maar efficient is het niet altijd (kost 2 uur extra). Hoe ouder ik word, hoe harder de lokroep van het bos, zo lijkt het. Maar dat kan ook komen omdat het moeilijker wordt om echt voor kwaliteit te gaan in een trainingsomgeving die recreatief is ingesteld. Vandaag en morgen precies ditzelfde dilemma. Kans groot dat het twee keer bos wordt, met zelf-opgelegde vaartspel-effectiviteit en maximale efficiency op deze drukke dagen.Manon schreef:Ik was vandaag van plan om, voor het eerst in lange tijd, weer met de groep mee te trainen op de baan.
net een lekker rondje gelopen 4,26 km gelopen in 32:08 ben een beginner en al blij dat ik dit aan een stuk heb kunnen lopen.
Ik kon me vanmiddag ook op tijd vrij maken.
Mooi weer, 15 graden, geschikt voor een lange duurloop.
Het werden bijna 35 km.
Laatste kilometers wel een beetje harken ...
Mooi weer, 15 graden, geschikt voor een lange duurloop.
Het werden bijna 35 km.
Laatste kilometers wel een beetje harken ...
't Giet oe goed, bi'j al wa'j doet!
If you've reached your goals, you haven't set them high enough.
If you've reached your goals, you haven't set them high enough.
- mynko
- ChatnRunCircuit
- Contacteer:
Na afloop vandaag van afspraken niet ver van de zee in de buurt gaan lopen. Het was heerlijk, korte broek en tshirt en erg prettige temperatuur.
Ik heb me alleen verkeken op het rondje, met als gevolg 27,5km gelopen, was niet de bedoeling om zover te gaan, maar 't was een lekker rondje door de duinen en over het strand bij Lisse - zandvoort - bloemendaal.
loopse
Mynko
Ik heb me alleen verkeken op het rondje, met als gevolg 27,5km gelopen, was niet de bedoeling om zover te gaan, maar 't was een lekker rondje door de duinen en over het strand bij Lisse - zandvoort - bloemendaal.
loopse
Mynko