Mooi initiatief en goed bezig geweest. Leuk dat dat zo toch kanmet hardlopen, gewoon aansluiten bij volstrekt onbekenden. Omgang is toch vaak heel anders dan ik altijd gewend was op de Hollandse voetbalveldenEide schreef:Vandaag, op impuls, wezen hardlopen in Zuid Limburg met 3 volledig onbekenden.![]()
Via Facebook (een groepje daar) zag ik een oproep voor om 20km te gaan lopen (trailen) in de Limburgse heuvels van de Brunssummmerheide. Aangezien mijn vrouw toch lekker wilde uitslapen maar de stoute schoenen aangetrokken en mee geweest.
Erg geslaagde dag, ruim 20km door een prachtig heidegebied met een fors aantal pittige beklimmingen. Bovendien kennis gemaakt met 3 hartstikke prettige personen en daar onderweg ontspannen mee kunnen keuvelen. Kortom, een prima besteding van 2e kerstdag.
Hoe heb je getraind de afgelopen keer/keren
-
- Lid
- Contacteer:
Ik kon weer eens niet slapen (gebeurt me wel vaker als ik teveel koffie en suiker heb genuttigd; tja een ezel...) dus vanmorgen vroeg (heel erg vroeg) 14 km in iets meer dan 60 minuten incl. in- en uitlopen.
Daarna op de fiets naar mn werk. Ik voel me (nog steeds) prima

Weer strak aan de bak 
Fitcoach Allan van Alten
fitcoach.nu
(sport)massages en coaching

Fitcoach Allan van Alten
fitcoach.nu
Gisteren een duurloop van 100 minuten gedaan, totaal was 16.01 km
-
- Lid
- Contacteer:
oh, het was wel heel ruim 60 minuten: 64 minuten totaal. Ik was geloof ik wel erg enthousiastMusicmaestro schreef:Ik kon weer eens niet slapen (gebeurt me wel vaker als ik teveel koffie en suiker heb genuttigd; tja een ezel...) dus vanmorgen vroeg (heel erg vroeg) 14 km in iets meer dan 60 minuten incl. in- en uitlopen.

"Ochtend"loopje: 2 km inlopen D1.5 / D2 4’41/km;
10 km tempo eerst 5,9 km D2.5 (4’27/km) daarna D3 (4’23/km);
2 km uitlopen D1.5 5’13/km
Dat D1 D1.5 etc. moet je niet teveel opletten, dat is bij mij een aanduiding geworden n.a.v. voornamelijk pasritme en de normaal daarbij behorende intensiteit.

Weer strak aan de bak 
Fitcoach Allan van Alten
fitcoach.nu

Fitcoach Allan van Alten
fitcoach.nu
-
- Lid
- Contacteer:
Musicmaestro schreef:oh, het was wel heel ruim 60 minuten: 64 minuten totaal. Ik was geloof ik wel erg enthousiastMusicmaestro schreef:Ik kon weer eens niet slapen (gebeurt me wel vaker als ik teveel koffie en suiker heb genuttigd; tja een ezel...) dus vanmorgen vroeg (heel erg vroeg) 14 km in iets meer dan 60 minuten incl. in- en uitlopen.
Daarna op de fiets naar mn werk. Ik voel me (nog steeds) prima![]()
![]()
"Ochtend"loopje: 2 km inlopen D1.5 / D2 4’41/km;
10 km tempo eerst 5,9 km D2.5 (4’27/km) daarna D3 (4’23/km);
2 km uitlopen D1.5 5’13/km
Dat D1 D1.5 etc. moet je niet teveel opletten, dat is bij mij een aanduiding geworden n.a.v. voornamelijk pas-/ademritme en de normaal daarbij behorende intensiteit.
![]()
Weer strak aan de bak 
Fitcoach Allan van Alten
fitcoach.nu

Fitcoach Allan van Alten
fitcoach.nu
-
- Lid
- Contacteer:
en de eerste km's van dit jaar zitten er al op 
rustig loopje 6 km

rustig loopje 6 km
Weer strak aan de bak 
Fitcoach Allan van Alten
fitcoach.nu

Fitcoach Allan van Alten
fitcoach.nu
De drank is het lichaam nog niet uit en dan alweer 5K. te pakken #HuldeLazyD schreef:+1
5km, easy met op het einde 1 versnelling.
Beste wensen allemaal
Ik ga zo ook het nieuwe jaar inwijden met een aantal kilometers over de paden en door de bossen. Eerst nog even lunchen 
Edit: De eerste 18km van 2016 zitten er op. Beetje slalommen tussen de wandelaars maar prachtig weer zeg

Edit: De eerste 18km van 2016 zitten er op. Beetje slalommen tussen de wandelaars maar prachtig weer zeg

Eentje lenen?LazyD schreef:![]()
ik durf best te blazen hoor
(op een toeter)
https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hp ... e=570F0EEB
Nadat ik deze week wat minder heb gelopen (in km's), vandaag een nieuwsjaarloop gedaan. De afstand van 14k (uiteindelijk maar 13,6) heb ik gelopen als testloop voor een HM in maart. Doel was ca 4:15 p/km en dat hebben we met 4:13 m/km prima gered:)
Vandaag heb ik weer eens een bevestiging gekregen waarom ik hardlopen zo mooi vind. Op het programma mijn favoriete training: long slow distance met ook nog eens mijn favoriete weer: zon, beetje vorst, geen wind en een heerlijk tijdstip. Vroeg mijn nest uit en de zon zien opkomen. 30k in stilte genoten. De endorfine knalde door mijn lijf.