[BFR] Lopen op blote voeten...
- Patrick_Dhaenens
- Lid
- Contacteer:
Instructeur Looptechniek + Webmaster www.barefootrunning.buurtwijzer.be (+ info kinderschoenen)
Een gepassioneerde wetenschapper die sociaal beweegt ...
Een gepassioneerde wetenschapper die sociaal beweegt ...
Eindelijk heeft het griepvirus plaatsgemaakt voor het loopvirus ( vreemd genoeg hebben de dames hier in huis daar geen last van ; zij zijn na ziekte meer vatbaar voor het shop-virus ) .
Gisteren mocht ik mezelf voor 't eerst sinds een week of 3 weer uitlaten . En vandaag nog een keer . Lekker hoor . Voelde me als Buzz Lightyear ( uit Toy Story ) in de ruimte , helemaal in m'n element : "Op weg naar de sterren en er voorbij ! ". Zin in nieuwe plannen en avonturen .
Gisteren mocht ik mezelf voor 't eerst sinds een week of 3 weer uitlaten . En vandaag nog een keer . Lekker hoor . Voelde me als Buzz Lightyear ( uit Toy Story ) in de ruimte , helemaal in m'n element : "Op weg naar de sterren en er voorbij ! ". Zin in nieuwe plannen en avonturen .
Heb bij de Halve van Egmond nog een tijdje in de buurt gelopen van een 'barefootrunner' Stevige grote man, rond de 2 uur gefinisht vermoed ik.
't Giet oe goed, bi'j al wa'j doet!
If you've reached your goals, you haven't set them high enough.
Met alle filmpjes moet je vast een punt kunnen opsporen dat je bij hem liep, dan zijn startnummer kijken en kun je hem traceren. Big brother watchingboco schreef:Heb bij de Halve van Egmond nog een tijdje in de buurt gelopen van een 'barefootrunner' Stevige grote man, rond de 2 uur gefinisht vermoed ik.

#offtopic : Mooi plan trouwens die vechtdal trail

Hardlopen kent geen wetten: hardlopers hebben opvattingen.
Loopgek heet in het echt JanWillem zie ook www.loopgek.nl
Loopgek heet in het echt JanWillem zie ook www.loopgek.nl
- dijkloper
- Site Admin
- Contacteer:
Hummes? Raymond de Kuiper.boco schreef:Heb bij de Halve van Egmond nog een tijdje in de buurt gelopen van een 'barefootrunner' Stevige grote man, rond de 2 uur gefinisht vermoed ik.

BV sinds september 2006. DN2ASR1
Grappig, Raymond hier te zien. Zat vorig jaar in mijn GAC marathongroep en is met BF ongeveer een half jaar geleden begonnen dacht ik.
Nee, die was het niet.dijkloper schreef:Hummes? Raymond de Kuiper.boco schreef:Heb bij de Halve van Egmond nog een tijdje in de buurt gelopen van een 'barefootrunner' Stevige grote man, rond de 2 uur gefinisht vermoed ik.
Was een oudere, stevige man, korte broek dacht ik
't Giet oe goed, bi'j al wa'j doet!
Vlak voor de finish ben ik hem gepasseerd. Ik heb hem nog even begroet. Toen ik bij de finish wachtte, werd hij omgeroepen met "Hans" Hieronder een foto van twitter uit 2016boco schreef:Heb bij de Halve van Egmond nog een tijdje in de buurt gelopen van een 'barefootrunner' Stevige grote man, rond de 2 uur gefinisht vermoed ik.

- dijkloper
- Site Admin
- Contacteer:
Ach Gerard Radstaat, dat ik daar niet op kwam. Die ben ik ook al een paar keer bij de 7HL tegengekomen. Zijn eindtijd klopt ook beter bij jouw schatting Bertus, daar was Hugo veel te snel voor. Leuk om te merken dat er toch aardig wat BV-ers meededen. We worden steeds minder een curiositeit. 

Blotevoetenlopen komt steeds meer voor tijdens wedstrijden op hoog niveau. Toegestaan als gevolg van een reglementswijziging bij de internationale triathlonbond.
http://3athlon.be/halve-finales-top-fin ... aquathlon/
http://3athlon.be/halve-finales-top-fin ... aquathlon/
Le mieux est l'ennemi du bien.
Hallo allemaal , wordt er nog een beetje ge-barefoot ? Hier weer even niet .
Afgelopen zondag nog wel , maar had halverwege m'n duurloopje door , dat ik niet al te slim bezig was ( 1 laag bovenkleding te weinig aan ), kreeg 't koud en werd nooit meer warm .
Voor de 2e keer deze winter in de lappenmand dus , geen griep , wel flink verkouden . Hoesten en emmers vol snot .
Affijn , genoeg over het hier en nu , laten we het over later hebben .
Ik dacht aan zaterdag 7 oktober 2017 om dan een Blote-voeten-marathon te gaan organiseren . Hier in Rotterdam . Wat vinden jullie ( Keimpe , Hugo , Menno , en ... ) er van . Als je nog op- of aanmerkingen hebt , gooi 't in de groep .
Ik wil dan proberen om zo snel mogelijk iets van een Facebookpagina aan te maken .
Afgelopen zondag nog wel , maar had halverwege m'n duurloopje door , dat ik niet al te slim bezig was ( 1 laag bovenkleding te weinig aan ), kreeg 't koud en werd nooit meer warm .
Voor de 2e keer deze winter in de lappenmand dus , geen griep , wel flink verkouden . Hoesten en emmers vol snot .
Affijn , genoeg over het hier en nu , laten we het over later hebben .
Ik dacht aan zaterdag 7 oktober 2017 om dan een Blote-voeten-marathon te gaan organiseren . Hier in Rotterdam . Wat vinden jullie ( Keimpe , Hugo , Menno , en ... ) er van . Als je nog op- of aanmerkingen hebt , gooi 't in de groep .
Ik wil dan proberen om zo snel mogelijk iets van een Facebookpagina aan te maken .
- dijkloper
- Site Admin
- Contacteer:
Mooi plan Joost, een marathon zal zeker teveel van het goede zijn, maar desnoods loop ik maar een stukje mee. Ik zet het alvast in mijn agenda.
Oh, en wat het barefooten betreft. Ik ben de afgelopen vorstweken steeds met de Sockwa's aan van huis gegaan, en als mijn voeten dan eenmaal goed doorgewarmd zijn trek ik ze uit. (En soms daarna ook weer aan
)
Oh, en wat het barefooten betreft. Ik ben de afgelopen vorstweken steeds met de Sockwa's aan van huis gegaan, en als mijn voeten dan eenmaal goed doorgewarmd zijn trek ik ze uit. (En soms daarna ook weer aan

Laatst gewijzigd door dijkloper op ma 30-01-2017 8:23, 1 keer totaal gewijzigd.