dijkloper schreef:AndriesW schreef:Nog even een vraag. Zijn er meer blotevoetenlopers die Sockwa's gebruiken voor de koude dagen? Dijkloper meen ik me te herinneren?
Ruim zeven jaar geleden kocht ik vanuit de VS de Sockwa G3 en ze zijn nu echt versleten. I.v.m. verzendkosten zou het wel handig zijn ze deze keer in Nederland te bestellen maar op de sites van de diverse winkels waar je ze zou verwachten worden ze niet aangeboden of genoemd.
Ha Andries, ik zit een beetje met hetzelfde probleem, ik denk dat we ze ongeveer in dezelfde tijd gekocht hebben. Ik was ook al van plan om eens in Arnhem bij Barefoot and more langs te gaan om te zien of de Skinners aan de wensen voldoen. Ik heb het idee dat de zolen ietsje dikker zijn, maar weet het niet zeker meer. Ik heb ze ooit in handen gehad, maar had ze toen nog niet nodig.
Ik heb overigens het idee dat de Sockwa's die wij hebben ook niet meer verkocht worden.
Groeten, en wellicht tot ooit,
Peter
De Sockwa G4 en X8 zullen toch wel niet veel afwijken van de G3. Eventueel doe ik alsnog een bestelling in de VS. Eerst probeer ik mijn huidige Sockwa's te laten oplappen met een laagje stof over de gaten die aan de voorkanten zijn ontstaan (ik heb sindskort een hele lieve en handige vriendin in Zuid-Limburg).
Inmiddels heb ik meer duidelijkheid over mijn enkelblessure. Ik heb een os trigonum, een extra botje in mijn rechtervoet, dat vermoedelijk de klachten veroorzaakt. De opties zijn nu o.a. spierversterkende oefeningen, injectie of desnoods een (kijk)operatie om het botje te laten weghalen.
Stevige schoenen dragen zou mogelijk het verschil kunnen maken maar dat is niet waar ik naartoe wil. Dan houd ik het liever bij wandelen.
Peter, in hoeverre zijn jouw Sockwa's versleten en waar zit de slijtage?