Dat plaatje van Drum herinnert me eraan dat mijn alternatieve trainingen al weer meer dan een jaar oud zijn

Toch maar weer eens beginnen.
Ook hier is het een uitdaging om de 5 km onder de 20 minuten te krijgen

Mark
Met 7.36 op 2km moet een 5km zeker een stuk sneller kunnen dan 23 minuten. Ik heb nu drie keer 2km gedaan: 7.43, 7.29 en 7.27, en twee keer een 5km: 19.45 en 19.25qmark schreef: Ook hier is het een uitdaging om de 5 km onder de 20 minuten te krijgen
Mark
Evelyn, als ik het met de juiste techniek probeer vind ik 2min/500m ook hard. ik roei op de concept 2, een roeimachine die wereldwijd heel veel gebruikt wordtevelyne schreef:Poehei, Ton, jij roeit hard. Natuurlijk zijn niet alle roeimachines hetzelfde, maar onder de 2 minuten per 500 meter lukt mij toch maar zelden.
Oei dit is wel confronterend, het enige dat ik nog verbeterd heb is de 30 minuten zo hard mogelijk, die heb ik nog net boven de 7500m weten te brengen (ook in 2016).DRUM schreef:
Had weinig met kebab te maken Dries, des te meer met stoppen met roken en een langdurige periode met blessures en revalidatiesLazyD schreef:15 kilo... wow!
heb je de kebab weer afgezworen, Ton?
Als al die dingen nu over en uit zijn, kun je nu wel aan je tweede jeugd beginnen, inclusief roeitrainer!DRUM schreef: des te meer met stoppen met roken en een langdurige periode met blessures en revalidaties
Ik rook vanaf dag 1 dat ik alleen woon weerHens schreef:Als al die dingen nu over en uit zijn, kun je nu wel aan je tweede jeugd beginnen, inclusief roeitrainer!DRUM schreef: des te meer met stoppen met roken en een langdurige periode met blessures en revalidaties
IK ben gekwalificeerd en geregistreerd stoppen met roken coach. Als je hulp nodig hebt: mijn vergoeding wordt gedekt door de zorgverzekeraar.DRUM schreef:Ik rook vanaf dag 1 dat ik alleen woon weerHens schreef:Als al die dingen nu over en uit zijn, kun je nu wel aan je tweede jeugd beginnen, inclusief roeitrainer!DRUM schreef: des te meer met stoppen met roken en een langdurige periode met blessures en revalidatiesDrie jaar inmiddels, maar al twee jaar niet tijdens de uren op het werk, 5x9 incl. fietsen
Dank voor je aanbod, maar ik ben gepokt en gemazeld in deze "business"Dick schreef:IK ben gekwalificeerd en geregistreerd stoppen met roken coach. Als je hulp nodig hebt: mijn vergoeding wordt gedekt door de zorgverzekeraar.