Ik had hier al een paar keer gefietst, totdat ik begreep dat dat van monsieur Macron niet meer mocht. Deze week dus weer wel, en dus afgelopen dinsdag geprofiteerd van de versoepeling. Ik dacht even een stukje te gaan fietsen (wat ik niet heel vaak doe). Nu kon ik weer eens zien in wat voor een prachtige omgeving ik ben gaan wonen, echt te bizar voor woorden … En zo kon het dus ook dat ik eenmaal weer thuis, na bijna twee uur, 39 km op de teller had staan (doet-ie anders nooit). Het was heuvel op, heuvel af, fantastisch. Volgens mij heb ik nog nooit zo lang op mijn hybride gezeten. Wel onderweg een paar keer gestopt om foto's te maken. Gemiddelde snelheid: 19,8 km per uur. Hoogste snelheid: 46,5 km p/u (heb al eens 57 gehaald op een smal weggetje met grind …).
Daarnaast doe ik nu al wekenlang dagelijks een kwartier Nederland in beweging en lig ik één of twee keer per dag op mijn buikspierbank.
En inmiddels tien weken dagelijks klussen doet ook vast iets met mijn spieropbouw. Van logeerkamer en gastenkamer 2 ben ik via de badkamer nu in de eetkamer aanbeland, die tot voor kort vooral veel weg had van een opslagruimte of al jaren niet opgeruimde bijkeuken

.
Sport-ze,
Bart
Er is nog nooit iemand in zijn zweet verdronken.