Lange duur op de mtb. Ik heb de routes van Eersel en Luyksgestel gedaan. Samen goed voor 70km. De bedoeling was om vanavond nog wat core te doen, maar al die wasborden (zandheuvels ) en misschien toch ook wel de grote hoeveelheid single track hebben de core al dusdanig belast dat ik hem al voel en het nu even bij een portie core-rust hou. Naast de core heeft ook het zitvlak een behoorlijke training achter de rug. Licht overbelast zeg maar
3:45h @66% hfgem in lekker fietsweer. Heerlijke sportmorgen gehad.
Welke alternatieve training deed jij vandaag?
- evelyne
- Miss Chat'n'Run 2006
- Contacteer:
Ook ik gefietst, over de weg, 78 km. totaal. Snelheid wordt de laatste tijd steeds lager, ligt het aan mij of aan de fiets? Ach, boeien, niet druk om maken.
Ik zag overigens RenYek lopen onderweg, wat een souplesse, mooi om te zien.
Ik zag overigens RenYek lopen onderweg, wat een souplesse, mooi om te zien.
Helaas liep het deze week wat anders dan gehoopt. Het was de rustige week voor de Valkenloop. Zo'n week waarin alle pijntjes moeten verdwijnen. De voet was wel goed. Maar met de achilles ging het mis bij de donderdag training. Stom, ik moet gewoon niet alle oefeningen meedoen. Maar ja het ging allemaal best lekker, dus zonder te denken heb ik m'n achilles ineens toch veel te veel belast. Zaterdag bij het loslopen voelde ik hem de hele tijd. Niet heel erg hoor, maar om er een hm mee te lopen... Ook vanmorgen bij wat ijsberen, het was gewoon niet helemaal pijnvrij. Dus... lekker getraind de afgelopen weken zeg maar
Vandaag in goed uitgeruste toestand de mtb route bij Waalre gedaan. Lekker vlot, lekker makkelijk, lekker mooi bos. Prima alternatief.
Vandaag in goed uitgeruste toestand de mtb route bij Waalre gedaan. Lekker vlot, lekker makkelijk, lekker mooi bos. Prima alternatief.
Zie veel fietstochtjes. Het weer is ook echt geweldig. Omdat het zulk lekker weer was, was ik weer op de kano te vinden afgelopen vrijdag. In de ochtend lopen, in de middag met de kano in het zelfde gebied De foto van bovenaf nam ik met een drone
- achterhoekrunner
- Lid
- Contacteer:
Mijn alternatieve training van vandaag bestond uit het uitzetten van een groot gedeelte van de route van de Slingetrail die morgen gehouden wordt. Veel te veel frisse buitenlucht voor een kantoormannetje....
Kijk ook eens op mijn trailrunning-blog:
http://www.trailrunning-on.nl
http://www.trailrunning-on.nl
- evelyne
- Miss Chat'n'Run 2006
- Contacteer:
Gefietst, met dit mooie weer was het een genot. En voor het eerst sinds een paar maanden eindelijk weer eens wat sneller gemiddeld. Ik had mijn fiets al aan alle kanten bekeken, want elke week ging het weer langzaam, gewoon niet te hebben.
Vandaag stond de wind goed en 77 km. weggetrapt.
Vandaag stond de wind goed en 77 km. weggetrapt.
Vanmiddag heb ik mijn gazon gemaaid. Ik denk dat het de laatste keer was dit jaar.
Oh! Dàt was ik nog vergeten te doen.MiepMiep schreef:Vanmiddag heb ik mijn gazon gemaaid. Ik denk dat het de laatste keer was dit jaar.
Morgen is mijn gazon voor het laatst dit jaar aan de beurt.
't Giet oe goed, bi'j al wa'j doet!
If you've reached your goals, you haven't set them high enough.
If you've reached your goals, you haven't set them high enough.
Mtb op de weg, want na een rit in het bos zou ik hebben moeten poetsen. De banden waren een eind leeg, zo lang had ik niet gefietst. Even een dag niet lopen om de voeten en achillespezen te ontlasten. 't Is sinds donderdag een beetje op de rand van goed naar slecht namelijk. Heb me prima vermaakt op de fiets. Wel een stevige wind om tegen in te fietsen, en het zitvlak was ook nog niet meteen van plan om 2 uur zonder pijntje toe te staan, maar ik heb het gered. Lekker buiten!
-
- Lid
- Contacteer:
maandag sportdag:
fietsen naar mijn werk 8 km
zwemmen na werktijd: 35' en nu wel meer vrije slag (althans wat er op moet lijken )
fietsen naar huis met een flinke omweg, meewind/tegenwind 55' à 31 km/u
Spinningles 45'
en behoorlijk gaar nu
fietsen naar mijn werk 8 km
zwemmen na werktijd: 35' en nu wel meer vrije slag (althans wat er op moet lijken )
fietsen naar huis met een flinke omweg, meewind/tegenwind 55' à 31 km/u
Spinningles 45'
en behoorlijk gaar nu
Weer strak aan de bak
Fitcoach Allan van Alten
fitcoach.nu
(sport)massages en coaching
Fitcoach Allan van Alten
fitcoach.nu
(sport)massages en coaching
- DRUM
- Mister Chat'n'Run 2007
- Contacteer:
Ik ben nog steeds heel voorzichtig met het uitbreiden van de looptrainingen, het roeien houdt de laatste tijd bijna gelijke pas qua kilometers
Vanaf 1 maart 187km gelopen en 180km geroeid (concept 2)
Dat ik zoveel roei heeft ook te maken met het feit dat ik 3 uur krachttraining per week geschrapt heb omdat ik pijn in m'n arm had/heb, ik kan er wel mee roeien. Sinds kort kan ik mijn tijden noteren op de 50+ ranglijst, dat scheelt weer wat procenten
Al deze roeitijden zijn neergezet direct na een looptraining van 10km, misschien moet ik dat 'n keer omdraaien
Vanaf 1 maart 187km gelopen en 180km geroeid (concept 2)
Dat ik zoveel roei heeft ook te maken met het feit dat ik 3 uur krachttraining per week geschrapt heb omdat ik pijn in m'n arm had/heb, ik kan er wel mee roeien. Sinds kort kan ik mijn tijden noteren op de 50+ ranglijst, dat scheelt weer wat procenten
Al deze roeitijden zijn neergezet direct na een looptraining van 10km, misschien moet ik dat 'n keer omdraaien
Aiiiii.
Dat plaatje van Drum herinnert me eraan dat mijn alternatieve trainingen al weer meer dan een jaar oud zijn
Toch maar weer eens beginnen.
Ook hier is het een uitdaging om de 5 km onder de 20 minuten te krijgen
Mark
Dat plaatje van Drum herinnert me eraan dat mijn alternatieve trainingen al weer meer dan een jaar oud zijn
Toch maar weer eens beginnen.
Ook hier is het een uitdaging om de 5 km onder de 20 minuten te krijgen
Mark
"Een vraagteken is een vermoeid uitroepteken" (vrij naar Stanislaw Jerzy Lec)
- DRUM
- Mister Chat'n'Run 2007
- Contacteer:
Met 7.36 op 2km moet een 5km zeker een stuk sneller kunnen dan 23 minuten. Ik heb nu drie keer 2km gedaan: 7.43, 7.29 en 7.27, en twee keer een 5km: 19.45 en 19.25qmark schreef: Ook hier is het een uitdaging om de 5 km onder de 20 minuten te krijgen
Mark
als ik nog een tijdje blijf trainen rolt er wellicht nog eens een 10000 onder de 40 uit, dat zal met lopen nooit meer lukken....