Welke alternatieve training deed jij vandaag?

Alles over trainingen, methodes, tabellen, trainingsafspraken ed.

animo voor dit topic, of houden zoals het was?

ja, goed idee
83
86%
nee, af en toe wat andere sporten in "hoe heb je..." is prima
14
14%

Totaal aantal stemmen: 97
Dick
Site Admin
Site Admin
Contacteer:

za 14-03-2020 15:18

DRUM schreef:
Dick schreef:IK ben gekwalificeerd en geregistreerd stoppen met roken coach. Als je hulp nodig hebt: mijn vergoeding wordt gedekt door de zorgverzekeraar. :idea:
Dank voor je aanbod, maar ik ben gepokt en gemazeld in deze "business" ;-) Ik weet wat ik nodig heb om te stoppen, de juiste mindset. En die is er nu niet.

Om niet meer te roken tijdens werkuren vond ik al een goeie stap, de volgende stap komt ook nog wel een keer komend jaar
De juiste mindset noemen wij dwingende noodzaak. ;-)

Je kunt toch al voorbereidingen treffen. Bijvoorbeeld door een rookdagboek bij te houden. Op welke momenten rook je en waarom.
Psychorunner
Lid
Lid
Contacteer:

do 26-03-2020 22:01

Ik heb vandaag een sigaar gerookt, voor het eerst sinds jaren. Om met een goed glas wijn, uitkijkend op een prachtig landschap, mijn permanente vestiging hier te vieren.

Ter zake ;) : geen alternatieve training vandaag, wel de afgelopen weken ontzettend veel gesjouwd. Bestelbus 1 (19m3) heb ik alleen in- en uitgeladen. Mijn (beperkte) spierkracht en soms kwetsbare rug werden flink getest, maar door alles gefaseerd te doen (en tussendoor bijvoorbeeld te sausen) is dat uitstekend gelukt.

Sport-ze,

Bart
Er is nog nooit iemand in zijn zweet verdronken.
Hens
Benefactor
Benefactor

di 31-03-2020 21:21

Psychorunner schreef:Bestelbus 1 (19m3) heb ik alleen in- en uitgeladen.
Da's meer een aardige bakwagen, dus die sigaar, naja voor deze keer dan! :00\:
Psychorunner
Lid
Lid
Contacteer:

di 07-04-2020 21:36

Hens schreef:
di 31-03-2020 21:21
Psychorunner schreef:Bestelbus 1 (19m3) heb ik alleen in- en uitgeladen.
Da's meer een aardige bakwagen, dus die sigaar, naja voor deze keer dan! :00\:
Dank voor je milde reactie ;).

Wat ik had gedacht nooit te doen: sinds een week doe ik dagelijks mee met Nederland in beweging op tv, een kwartier per keer. Komt door iemand van de activiteitensite waar ik lid van ben en waar nu ook allerlei online events worden georganiseerd. We delen onze ervaringen en af en toe wordt er een foto of selfie geplaatst. Best leuk, en af en toe best pittig!

Sport-ze,

Bart
DRUM
Mister Chat'n'Run 2007
Mister Chat'n'Run 2007
Contacteer:

ma 13-04-2020 16:04

Vandaag weer eens geroeid, lag al twee weken stil, 6km in een rustig tempo, minuutje of 28
Iemand FELICITEREN?? Klik HIER
Schema 2010 Weblog
Psychorunner
Lid
Lid
Contacteer:

vr 15-05-2020 19:56

Ik had hier al een paar keer gefietst, totdat ik begreep dat dat van monsieur Macron niet meer mocht. Deze week dus weer wel, en dus afgelopen dinsdag geprofiteerd van de versoepeling. Ik dacht even een stukje te gaan fietsen (wat ik niet heel vaak doe). Nu kon ik weer eens zien in wat voor een prachtige omgeving ik ben gaan wonen, echt te bizar voor woorden … En zo kon het dus ook dat ik eenmaal weer thuis, na bijna twee uur, 39 km op de teller had staan (doet-ie anders nooit). Het was heuvel op, heuvel af, fantastisch. Volgens mij heb ik nog nooit zo lang op mijn hybride gezeten. Wel onderweg een paar keer gestopt om foto's te maken. Gemiddelde snelheid: 19,8 km per uur. Hoogste snelheid: 46,5 km p/u (heb al eens 57 gehaald op een smal weggetje met grind …).

Daarnaast doe ik nu al wekenlang dagelijks een kwartier Nederland in beweging en lig ik één of twee keer per dag op mijn buikspierbank.

En inmiddels tien weken dagelijks klussen doet ook vast iets met mijn spieropbouw. Van logeerkamer en gastenkamer 2 ben ik via de badkamer nu in de eetkamer aanbeland, die tot voor kort vooral veel weg had van een opslagruimte of al jaren niet opgeruimde bijkeuken ;).

Sport-ze,

Bart
Don_K
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

za 16-05-2020 8:08

Voor het eerst sinds een half jaar weer eens een sprongkracht training gedaan.

Was goed te merken, ik had flink wat problemen me de gewichten tijdens de uitvalpas. (Mijn laatste krachttraining was ook al 2½ maand geleden)
De man van de Korte Adem
Plaats reactie