Ladyrun schreef:Sterrekind schreef:@Evelyne: Je hebt gelijk. Stronteigenwijs die Marlies. Ik besloot te wachten tot de dag daar was... en toen kon ik me natuurlijk weer niet inhouden...

haha, het is idd geen verrassing. Fijn dat het goed gegaan is, geen nadelige gevolgen vandaag? hoofdpijn of zo?
Gefeliciteerd met je tijd, goed gelopen!
Nee hoor, als ze echt een hersenschudding had/heeft, dan komt het effect pas veel later.
@ rasheed: jammer, maar ik snap niet dat je schrijft dat je je plicht gedaan hebt. Wie vroeg je dan om te gaan lopen?
@ bertus: prima gedaan, goed naar het lijf geluisterd en een volgende keer ga je voor de super tijd. Ben benieuwd of je nog iets hoort van die colega. Zou wel zo aardig zijn toch?
@ marcel: wow prima gedaan!! knap hoor
@ tooter: super wat een tijd zeg voor een eerste HM. Je hebt duidelijk talent!!
@ maarten: kan het geen meetfout/storing zijn geweest? als je écht een hele hoge hartslag leest, misschien snel even voelen en tellen of het zo is. Ik ben het eens met Evelyne, wat is het nut van de meter als je toch denkt 'zal wel niet zo zijn, voel me prima'. Kan me dat wel voorstelen, maar aan de start van een lange loop misschien niet handig. Zeker weten dat het een meetfout is kan dan ook een geruststelling zijn.
Ik ben mensen nu vergeten te feliciteren, ik lees mooie tijden en ik vind het allemaal ontzettend knap. Op naar de volgende run!
Deed er iemand anders nog de 8 km?