website:
http://www.hankanmarathon.nl/
programma:
hele marathon
halve marathon (duo)
kwart marathon (estafette)
ik heb wel een mening.....LazyD schreef:dank voor de reacties!
zijn er nog meer ervaringsdeskundigen of anderen met een mening over deze wedstrijd?
Is het niet zo dat er elk jaar een nieuwe lichting studenten de organisatie op zich neemt?LazyD schreef: Zijn de kinderziekten er inmiddels uit, of blijft deze marathon wat dat betreft een risico?
Ik loop niet vaak een marathon, dus wil wel graag dat 'alles' klopt.
Heb jij dan zoveel adem tijdens het lopen dat je nog een gesprek met de stewards kan voerenrobertdeloper schreef: stewards die niet weten bij welk km punt ze eigenlijk staan
en bovendien niet weten hoeveel km een marathon is ...... (studenten van de Sport faculteit HAN)
pcmaal schreef:Hem dit jaar in estafettevorm gelopen: leuk kleinschalig. Van minpuntjes in de organisagtie heb ik niets gemerkt of ze moeten dusdanig klein zijn dat ze me nu niet bijstaan, maar ik hem alleen dit jaar gelopen.
Waar ik niet aan moet denken is regen, een halve ok maar een hele over de dijken onbeschut... lijkt mij mentaal nog al een klus. Aan de andere kant: finishen in - onze - eigen stad is natuurlijk een heel groot pluspunt.
ik schreef '(heb ik zelf gechecked in de derde editie)' omdat ik toen toeschouwer was, geen deelnemerrobertdeloper schreef: stewards die niet weten bij welk km punt ze eigenlijk staan
en bovendien niet weten hoeveel km een marathon is ...... (studenten van de Sport faculteit HAN)
Heb jij dan zoveel adem tijdens het lopen dat je nog een gesprek met de stewards kan voeren![]()
Aan hoever ik heb gelopen: mijn garmin en de km bordjes langs de weg. Bij geen enkele loop vraag ik aan stewards hoeveel km nog, risico van het niet goed horen is mij te groot.
ik schreef '(heb ik zelf gechecked in de derde editie)' omdat ik toen toeschouwer was, geen deelnemerrobertdeloper schreef:pcmaal schreef:Hem dit jaar in estafettevorm gelopen: leuk kleinschalig. Van minpuntjes in de organisagtie heb ik niets gemerkt of ze moeten dusdanig klein zijn dat ze me nu niet bijstaan, maar ik hem alleen dit jaar gelopen.
Waar ik niet aan moet denken is regen, een halve ok maar een hele over de dijken onbeschut... lijkt mij mentaal nog al een klus. Aan de andere kant: finishen in - onze - eigen stad is natuurlijk een heel groot pluspunt.
Heb jij dan zoveel adem tijdens het lopen dat je nog een gesprek met de stewards kan voerenrobertdeloper schreef: stewards die niet weten bij welk km punt ze eigenlijk staan
![]()
Aan hoever ik heb gelopen: mijn garmin en de km bordjes langs de weg. Bij geen enkele loop vraag ik aan stewards hoeveel km nog, risico van het niet goed horen is mij te groot.
Ik denk dat ik me dat zeker nog wel goed voor de geest zou kunnen halen en ik loop tijden alleen voor mezelf.HennyV schreef:Ik denk niet dat iemand nog weet wat de windrichting in editie 2010 was en of je er profijt van had.