LangsteNachtLoop 17/18 december 2016 - Santpoort-Noord

Aankondigingen, verslagen, tips, afspraken
roen
Lid
Lid

zo 11-12-2016 11:09

Ongeloofelijk hoe jij de kilometers en wedstrijden afwerkt, Pietje. Een afsluitertje van je jaar op de baan in het donker. P(i)etje af.

Na de ISU100 eind oktober heb ik gas terug genomen: wel 5 keer per week blijven rennen maar geen lange duurlopen meer. Anderhalf tot 2 uurtjes vind ik lang genoeg in deze fase van het jaar. Inmiddels heb ik zin in loopjaar 2017, maar in 2016 doe ik niets meer aan wedstrijden. Ofschoon volgende week meedoen in Spijkcity bij de Spark marathon me wel een klassering in de marathon en ultracup gaat opleveren.... Een ultracup klassering heeft eeuwigheidswaarde, voor wat het waard is (niet eens een t-shirt :roll: ).
Pietje
Lid
Lid
Contacteer:

zo 11-12-2016 11:39

Spijkenisse is een snel parcours met goede pacers als je je goed voelt ga er voor een tijd knallen je kan het zeker na de top prestatie tijdens de ISU...
Ik ga komende week lekker taperen en op het fietsje naar mijn werk 2 keer hobbelen meer niet.....

Texel 2017 daar zie ik je weer denk de Zwarte marathon loop ik niet helaas loop die dag een 10 km in Leiden...
Plaats reactie