Als dit al vermoeiend is, dan ga ik nog even door.
Mijn motor mocht nooit langs de weg staan, wil ik trouwens ook niet.
De Deelense weg was als ik, als vrijwilliger, aankwam nog nooit afgesloten. De parkeerplaats was vaak nog niet eens open.
Ik had het trouwens over auto's die
in de berm van de Deelense weg stonden. Eén ervan kwam aangereden toen we van de parkeerplaats richting start gingen. Was dat ook een vrijwilliger?
Ik ben slechts 1x ongeoorloofd over de Deelense weg gereden. De vertrekkende auto's
moesten namelijk over de Deelense weg, anders zouden ze alsnog parkeergeld hebben moeten betalen.
Het zou onnodig moeten zijn om daar een mannetje neer te zetten, maar de praktijk leert dat er altijd mensen zijn die onwetend of onwillend zijn. Vreemd dus dat er niemand stond, zeker gezien je citaat:
ChatnRunner schreef:De veiligheid van honderden Safari Run-deelnemers is serieus in gevaar geweest doordat je maar liefst twee keer over de Deelenseweg gereden hebt.
Extra gevaarlijk vanwege de winterse omstandigheden i.c.m. 's morgens vroeg slecht zicht ..
Ik denk zelfs wel duizenden!
Was inderdaad errug gevaarlijk: Er was niemand (inlopen bijv. deed men kennelijk elders), de weg was verre van glad, het zicht was uitstekend en het was al middag. Verder zijn we tot de parkeerplaats gereden, daar moest ik tenslotte zijn.
Als je gewild had dat dat niet was gebeurt, dan had je er een mannetje neer moeten zetten, die had me uit kunnen leggen hoe het wel had gemoeten. Bij gebrek aan mannetje kun je er eventueel van afmaken met een bord of een papiertje. Ook fijn voor mensen die niet aan de Safarirun meedoen, wél over de Deelenseweg moeten en niet weten hoe ze nu op hun bestemming moeten komen.
Dit gezeik ontstaat alleen maar omdat ik niet tot de laatste punt en komma de info heb doorgelezen. Ik heb die gescand en zie "net zoals", "extra parkeerplaats" "Overloop" staan. Ik denk dan dat er in 5 jaar niets veranderd is. Dat blijkt nu wel het geval.
Ik heb alleen van het eerste jaar deelnemersinfo gehad. Dit soort info beginnen met "Net zoals voorgaande" is dodelijk om mensen verder te laten lezen.
Als ik perfect was geweest, dan was het niet mis gegaan, als de organisatie perfect was geweest was het ook niet fout gegaan.