Ik bedoel René van Vliet alias de veurzitter van AV Veluwe alias Schaaapje123 (met 3x a) op dit forum en die is van ver voor 1981schapie1981 schreef:Schapie123 is niet René (en was er niet bij, met zere scheen op de bank vandaag)

Ik bedoel René van Vliet alias de veurzitter van AV Veluwe alias Schaaapje123 (met 3x a) op dit forum en die is van ver voor 1981schapie1981 schreef:Schapie123 is niet René (en was er niet bij, met zere scheen op de bank vandaag)
Jemig ik raak zelfs in de war van mijn eigen nickname, dat krijg je van te lang zonder je loopfix te zittenRobisrunning schreef:Ik bedoel René van Vliet alias de veurzitter van AV Veluwe alias Schaaapje123 (met 3x a) op dit forum en die is van ver voor 1981schapie1981 schreef:Schapie123 is niet René (en was er niet bij, met zere scheen op de bank vandaag)
Mee eens!MasterRunner schreef:PS: ik kan me bij het ontbreken vd rest vd uitslag heus wel wat voorstellen, maar als het echt een breekpunt is.... gewoon dus wegblijven....
Niet? Geniet dan van de DKDL......!
16 Albert de Bakker Wageningen 1.24.17Appie-B schreef:Mee eens!MasterRunner schreef:PS: ik kan me bij het ontbreken vd rest vd uitslag heus wel wat voorstellen, maar als het echt een breekpunt is.... gewoon dus wegblijven....
Niet? Geniet dan van de DKDL......!Geheel in de geest van de wedstrijd heb ik m'n eigen horloge ook thuis gelaten. Zonder besef van tijd en tempo een halve marathon niet zo hard lopen is alleen nog niet zo makkelijk; in plaats van een tijd ergens tussen de 1:30 - 1:35 kwam ik ruim onder de 1:25 binnen... Tja, wel tevreden natuurlijk. Bijkomend voordeeltje; m'n precieze tijd (die ik nu niet weet) verwacht ik wel in de uitslagen top-25.
Euh, iemand mag toch wel constateren dat je voor 11 euro wel een uitslagenlijst mag verwachten? Vergelijkbare wedstrijden hebben ook bagageopslag, omkleedfaciliteiten en een prachtig parcours, etc. enz. en doen wel een uitslagenlijst. Zelfs allerlei miniwedstrijdjes van 4 of 5 euro kunnen een volledige uitslagenlijst opgemaakt krijgen.MasterRunner schreef:PS: ik kan me bij het ontbreken vd rest vd uitslag heus wel wat voorstellen, maar als het echt een breekpunt is.... gewoon dus wegblijven....
Ik denk dat ik het antwoord al weet: "Dan ga je toch mooi naar een andere supermarkt?"Hens schreef: Moet ik straks eerst bij een supermarkt gaan werken voordat ik iets over de prijzen daar mag zeggen?
Volgens mij was er gisteren totaal geen probleem wat betreft de vrijwilligers.Hens schreef:Als de DKL behoefte heeft aan vrijwilligers doen ze denk ik iets verkeerd, ze hebben er relatief weinig nodig (denk ik).
Bekend verhaaltje bekend antwoord. Filosofie van de Derde Kerstdagloop is bekend: iedereen is een winnaar en het is een loop en veel minder een wedstrijd en uit die filosofie wordt er voor gekozen om een zeer minimale uitslagenlijst te publiceren. Vind ik dat jammer: ja - is het een reden om er niet te gaan lopen: nee.Hens schreef:Euh, iemand mag toch wel constateren dat je voor 11 euro wel een uitslagenlijst mag verwachten? Vergelijkbare wedstrijden hebben ook bagageopslag, omkleedfaciliteiten en een prachtig parcours, etc. enz. en doen wel een uitslagenlijst. Zelfs allerlei miniwedstrijdjes van 4 of 5 euro kunnen een volledige uitslagenlijst opgemaakt krijgen.MasterRunner schreef:PS: ik kan me bij het ontbreken vd rest vd uitslag heus wel wat voorstellen, maar als het echt een breekpunt is.... gewoon dus wegblijven....
Het is m.i. een opmerking over prijs vs prestatie, die denk ik niet gemaakt zou zijn als de DKL een stuk goedkoper was geweest.
Dit komt bij mij over als de buurtsuper vergelijken met een AH-XLHens schreef:Als de DKL behoefte heeft aan vrijwillgers doen ze denk ik iets verkeerd, ze hebben er relatief weinig nodig (denk ik). Misschien dat Kerst een rol speelt. De 7HL bijv. heeft niet zo veel problemen om aan zo'n 600-700 vrijwillgers te komen. Zou voor de verder eveneens goed georganiseerde DKL ook geen probleem moeten zijn.
Het vreemde hierbij is dat er op de website wel een "Hall of Fame" wordt bijgehouden, alle winnaars van de afgelopen 20 jaren worden vermeld, parcoursrecords worden bijgehouden, uitslagenlijsten met daarop de snelste 10 à 20 finishers van de afgelopen jaren en prijzen voor de snelste deelnemers op de verschillende afstanden.pcmaal schreef: Filosofie van de Derde Kerstdagloop is bekend: iedereen is een winnaar en het is een loop en veel minder een wedstrijd
En de volgende stap is extra korting als je niet in de prijzen valt zeker.ChatnRunner schreef:Ik zou wel korting willen krijgen als je niet in de uitslagenlijst zou worden vermeld.
Bijv. bij de 14 euro kostende Posbankloop drie euro korting !!