Derde Kerstdagloop 2012

Aankondigingen, verslagen, tips, afspraken
pcmaal
Lid
Lid
Contacteer:

vr 28-12-2012 10:59

boco schreef:
pcmaal schreef: Filosofie van de Derde Kerstdagloop is bekend: iedereen is een winnaar en het is een loop en veel minder een wedstrijd
Het vreemde hierbij is dat er op de website wel een "Hall of Fame" wordt bijgehouden, alle winnaars van de afgelopen 20 jaren worden vermeld, parcoursrecords worden bijgehouden, uitslagenlijsten met daarop de snelste 10 à 20 finishers van de afgelopen jaren en prijzen voor de snelste deelnemers op de verschillende afstanden.

Het zijn keuzes.
Inderdaad niet consequent, jammer.
MasterRunner
Lid
Lid

vr 28-12-2012 11:45

Hens schreef:Euh, iemand mag toch wel constateren dat je voor 11 euro wel een uitslagenlijst mag verwachten? Vergelijkbare wedstrijden hebben ook bagageopslag, omkleedfaciliteiten en een prachtig parcours, etc. enz. en doen wel een uitslagenlijst. Zelfs allerlei miniwedstrijdjes van 4 of 5 euro kunnen een volledige uitslagenlijst opgemaakt krijgen.
Het is m.i. een opmerking over prijs vs prestatie, die denk ik niet gemaakt zou zijn als de DKL een stuk goedkoper was geweest.
Als je voorinschrijft is ie toch een stuk goedkoper.....

Ik kom bij veel wedstrijden, maar slechts bij een beperkt aantal wedstrijden kom ik een betaalde bagageopslag tegen, daarvan is de prijs meestal boven de 10 euro.
Ik ben ook vrijwilliger bij miniwedstrijden van ca 3 euro..... MET uitslagen, maar dan hoef je ook maar een mini aantal mensen te noteren... 8)

Voor de rest is het toch gewoon: je gaat heen waar je wilt, niemand is iets verplicht. Dat doe ik zelf ook zo.

Dus wil je aan een bepaald evenement iets veranderen? Neem met de organisatie contact op voor suggesties of doe zelf mee aan de organisatie en heb er invloed op. uit een welles-nietes-discussie kom je hier op het forum toch niet uit.
Robisrunning
ChatnRunCircuit
ChatnRunCircuit
Contacteer:

vr 28-12-2012 11:52

MasterRunner schreef:
Hens schreef:Euh, iemand mag toch wel constateren dat je voor 11 euro wel een uitslagenlijst mag verwachten? Vergelijkbare wedstrijden hebben ook bagageopslag, omkleedfaciliteiten en een prachtig parcours, etc. enz. en doen wel een uitslagenlijst. Zelfs allerlei miniwedstrijdjes van 4 of 5 euro kunnen een volledige uitslagenlijst opgemaakt krijgen.
Het is m.i. een opmerking over prijs vs prestatie, die denk ik niet gemaakt zou zijn als de DKL een stuk goedkoper was geweest.
Als je voorinschrijft is ie toch een stuk goedkoper.....

Ik kom bij veel wedstrijden, maar slechts bij een beperkt aantal wedstrijden kom ik een betaalde bagageopslag tegen, daarvan is de prijs meestal boven de 10 euro.
Ik ben ook vrijwilliger bij miniwedstrijden van ca 3 euro..... MET uitslagen, maar dan hoef je ook maar een mini aantal mensen te noteren... 8)

Voor de rest is het toch gewoon: je gaat heen waar je wilt, niemand is iets verplicht. Dat doe ik zelf ook zo.

Dus wil je aan een bepaald evenement iets veranderen? Neem met de organisatie contact op voor suggesties of doe zelf mee aan de organisatie en heb er invloed op. uit een welles-nietes-discussie kom je hier op het forum toch niet uit.
:d: :d:
The trail is the thing, not the end of the trail.
If you travel too fast you miss all you are travelling for.... ;-€

Weblog
ChatnRunner
Lid
Lid
Contacteer:

vr 28-12-2012 13:30

boco schreef:
ChatnRunner schreef:Ik zou wel korting willen krijgen als je niet in de uitslagenlijst zou worden vermeld.
Bijv. bij de 14 euro kostende Posbankloop drie euro korting !!
En de volgende stap is extra korting als je niet in de prijzen valt zeker. 8)
Ik ging met een fraaie beker naar huis !!
8)
Robisrunning
ChatnRunCircuit
ChatnRunCircuit
Contacteer:

vr 28-12-2012 23:43

Wat foto's van onze kiekjesdief:

Afbeeldingpcmaal(Maarten)

AfbeeldingJosN

AfbeeldingJay

AfbeeldingRutger

AfbeeldingMe

AfbeeldingGerald

AfbeeldingChatrunner(Iwan)+aanhang

Weblog
ChatnRunner
Lid
Lid
Contacteer:

vr 28-12-2012 23:59

Ik had wat leuker naar Kiekie moeten kijken !!
:)
DRUM
Mister Chat'n'Run 2007
Mister Chat'n'Run 2007
Contacteer:

za 29-12-2012 1:05

ChatnRunner schreef:Ik zou wel korting willen krijgen als je niet in de uitslagenlijst zou worden vermeld.
Gewoon harder lopen! Wat 'n gezeur over die uitslagen, dat is toch al vele jaren bekend bij de derde kerstdagloop?
Iemand FELICITEREN?? Klik HIER
Schema 2010 Weblog
Don_K
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

za 29-12-2012 8:15

DRUM schreef:Wat 'n gezeur over die uitslagen, dat is toch al vele jaren bekend bij de derde kerstdagloop?
Het is al jaren bekend bij mensen die al jaren meelopen.

Bij nieuwkomers (en bij niet-deelnemers) is het voornamelijk bekend dankzij dit soort (herhaalde) discussies.
De man van de Korte Adem
ChatnRunner
Lid
Lid
Contacteer:

za 29-12-2012 11:10

DRUM schreef:
Gewoon harder lopen! Wat 'n gezeur over die uitslagen, dat is toch al vele jaren bekend bij de derde kerstdagloop?
Hoi Ton,

nee, dat ging niet eergisteren omdat ik in een groepje van mijn AV liep.
Dan blijf je gezellig bij elkaar.

Het was verder meer een training dan een wedstrijd.
We hebben gewoon wat op gevoel gelopen (zonder horloge).
Dat geeft op zich al aan dat ik de tijd / een uitslag onbelangrijk vond voor mijzelf.

Verder zie je het totaal verkeerd dat ik "zeur" over uitslagen bij de DKL.
Je licht lukraak een detail uit m'n postings.
:)
Martijn85
Lid
Lid

ma 31-12-2012 17:07

Robisrunning schreef:Wat foto's van onze kiekjesdief:
Hey Rob, waar heb je die foto's vandaan?
Robisrunning
ChatnRunCircuit
ChatnRunCircuit
Contacteer:

ma 31-12-2012 17:13

Martijn85 schreef:
Robisrunning schreef:Wat foto's van onze kiekjesdief:
Hey Rob, waar heb je die foto's vandaan?
Via de site van kiekjesdief: www.viagladiola.tk , maar voor de DKL is Eric overgestapt op de betaalde site OYPO. Met wat knip en plakwerk kun je jezelf ook daar wel weer vanaf halen of ze gewoon kopen:
http://www.oypo.nl/pixxer.asp?id=5EC29C327ED45381

Weblog
Plaats reactie