Graag gedaan !!boco schreef:Bedankt voor de uitleg!
Daar was ik nou zelf nooit op gekomen.

Als je nog meer uitleg ergens over nodig hebt dan moet je maar ff P.B.-en !!

Graag gedaan !!boco schreef:Bedankt voor de uitleg!
Nee hoor, helemaal niet nodig.ChatnRunner schreef:Graag gedaan !!boco schreef:Bedankt voor de uitleg!
Als je nog meer uitleg ergens over nodig hebt dan moet je maar ff P.B.-en !!
Dat is fijn natuurlijk !!boco schreef:Voor de rest kom ik er best zelf uit.
Oh ja, overheen gelezen !!boco schreef:Ik zou het wel enorm waarderen wanneer je je niet ongevraagd met elk draadje bemoeit, ...
Karl, ja lijkt me ook leuk! Zie net dat je Tilburg niet doet. Ik heb me daar nog niet ingeschreven geloof ik. Denk wel dat ik die ook doe, ook al is het blijkbaar maar een paar weken voor de Stuwwaltrail.jenk schreef:@ Vinci
Lijkt me leuk om je 1 juni te zien in Oosterbeek en natuurlijk ook alle andere Chat 'n' runners
DRUM schreef:Goed bezig Iwan, zo haken alle oudgedienden wel afChatnRunner schreef:Ik bepaal ZELF waar ik me WEL en waar ik me NIET mee "bemoei" en HOE ik evt. reageer !!
Heb je ... ach laat maar ... gewoon zo doorgaan: je bent goed bezigChatnRunner schreef:Is dat zo ??
mij ook!Sander schreef:lijkt me leuk mee te doen.
Sander schreef:Mocht iemand een startbewijs in de aanbieding hebben houd ik me zeer aanbevolen.
lijkt me leuk mee te doen.
Tip: http://www.startbewijshulp.nl/2013/ Zoek op StuwwalloopLazyD schreef: ik weet niet waar de niet-starters hun nummer kwijtkunnen, je zou jezelf misschien even via het contactformulier vd stuwwalloop kunnen melden als startnummerzoekende?