2014-02-02 Midwintermarathon - Apeldoorn

Aankondigingen, verslagen, tips, afspraken
bvansteyn
Lid
Lid

di 17-12-2013 9:08

Op 2 februari 2014 vind de Midwintermarathon te Apeldoorn plaats. Wie gaan er allemaal meedoen en welke afstand loop je?

Zelf wil ik graag de Asselronde gaan lopen, mede gezien het feit dat deze afstand net een stukkie verder is dan dat ik ooit gelopen heb. :lol:
Doel is om 'm uit te lopen en vooral te genieten!
ChrisD
Lid
Lid

di 17-12-2013 9:13

Eén van de mooiere marathons vind ik! Doe zeker mee! 42km dus!

Succes! Dat genieten gaat zeker lukken.
Chipman
Lid
Lid

di 17-12-2013 10:29

Ik ben der ook bij. Vorig jaar Asselloop gedaan (27,5km) maar dit jaar de Marathon. Schitterende omgeving met een fantastisch finish/start locatie aan de Loolaan.
schapie1981
Lid
Lid
Contacteer:

di 17-12-2013 11:05

Ik loop ook mee, en voor mij wordt het de Asselronde. Ik ben benieuwd! De omgeving ken ik een klein beetje en is erg mooi, maar het is de eerste keer dat ik daar ga hardlopen. De loop past voor mij goed in de voorbereiding voor de marathon van Barcelona. Het is rond Wijchen erg plat (ik moet eerst om Nijmegen heen om heuvels te vinden), en zo pak ik toch wat hoogteverschil mee :)
DikkieDick
Lid
Lid
Contacteer:

di 17-12-2013 11:24

Ik doe ook mee en ook de Asselronde. Mooie duurloop in aanloop voor de marathon een week of 7 later.
Appie-B
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

di 17-12-2013 11:26

Ik ben ook van plan mee te lopen, weet nog niet welke afstand.
Afbeelding
vicky
Lid
Lid
Contacteer:

di 17-12-2013 11:42

Ik loop de Asselronde dit jaar.
Paar jaar geleden stond ik geblesseerd langs de kant, komend jaar de revanche!
Fugee
Lid
Lid
Contacteer:

di 17-12-2013 11:43

Ik heb dit jaar de marathon in Apeldoorn gelopen.

Na afloop wilde ik douchen en daarvoor moest ik in totaal 6 pendelbussen nemen. Na de marathon had ik netjes gewacht op een bus naar de kleedkamers. Toen er een bus aankwam, kwam er een toeschouwer aangelopen (en dus volgens mij iemand die niet betaald had voor het gebruik van de bussen) die meteen in de bus stapte en de laatste zitplaats innam zonder netjes te wachten.

Maar zonder die gebeurtenis vind ik 6 pendelbussen iets te veel voor een winters evenement en dat is dan ook de reden dat ik niet zo snel terug wil naar Apeldoorn om de Midwinter Marathon te lopen, hoewel ik me wel kan voorstellen dat er bij extreme kou meer pendelbussen beschikbaar zijn.
How's my Dutch?
RenGekRob
Lid
Lid
Contacteer:

di 17-12-2013 13:09

vicky schreef:Ik loop de Asselronde dit jaar.
Paar jaar geleden stond ik geblesseerd langs de kant, komend jaar de revanche!
Gisteravond ingeschreven voor de Asselronde [27,5] als voorbereiding op Trail by the Sea.
Oftewel, beetje rustiger trainen en vlammen bij een dergelijk evenement.
T'is voor mij redelijk in de buurt.
tOOter
Lid
Lid
Contacteer:

di 17-12-2013 13:31

In 2012 liep ik de Asselronde. Op dit moment ben ik volop in training voor de hele Midwintermarathon.
boco
Mister Chat'n'Run 2005
Mister Chat'n'Run 2005
Contacteer:

di 17-12-2013 15:00

"Vroeger" 4 x de Asselronde gelopen; :|3
Komende aflevering wordt al m'n 4e Midwintermarathon.
't Giet oe goed, bi'j al wa'j doet!
If you've reached your goals, you haven't set them high enough.
DRUM
Mister Chat'n'Run 2007
Mister Chat'n'Run 2007
Contacteer:

di 17-12-2013 16:48

De Asselronde viel mij ondanks een perfecte haas behoorlijk tegen, ik bleef een dikke 3 minuten achter op mijn streeftijd. Na 8km kon ik de haas namelijk niet meer volgen, die zelf nog een indrukwekkend slotgedeelte liep (weetje nog gzomer?)
Iemand FELICITEREN?? Klik HIER
Schema 2010 Weblog
sil
Lid
Lid

di 17-12-2013 19:45

Fugee schreef:Ik heb dit jaar de marathon in Apeldoorn gelopen.

Na afloop wilde ik douchen en daarvoor moest ik in totaal 6 pendelbussen nemen. Na de marathon had ik netjes gewacht op een bus naar de kleedkamers. Toen er een bus aankwam, kwam er een toeschouwer aangelopen (en dus volgens mij iemand die niet betaald had voor het gebruik van de bussen) die meteen in de bus stapte en de laatste zitplaats innam zonder netjes te wachten.

Maar zonder die gebeurtenis vind ik 6 pendelbussen iets te veel voor een winters evenement en dat is dan ook de reden dat ik niet zo snel terug wil naar Apeldoorn om de Midwinter Marathon te lopen, hoewel ik me wel kan voorstellen dat er bij extreme kou meer pendelbussen beschikbaar zijn.
Maar de kleedkamers zijn toch gewoon op loopafstand? Althans dat was de vorige keer dat ik daar gelopen had wel zo. Welleswaar op ruim een km afstand (althans de kleedkamers van de dames, die van de heren was dichterbij) maar toch goed te doen.
Ik heb voor de komende editie ook weer ingeschreven voor de hele marathon.
Fugee
Lid
Lid
Contacteer:

di 17-12-2013 20:38

sil schreef:
Fugee schreef:Ik heb dit jaar de marathon in Apeldoorn gelopen.

Maar de kleedkamers zijn toch gewoon op loopafstand? Althans dat was de vorige keer dat ik daar gelopen had wel zo. Welleswaar op ruim een km afstand (althans de kleedkamers van de dames, die van de heren was dichterbij) maar toch goed te doen.
Ik heb voor de komende editie ook weer ingeschreven voor de hele marathon.
En als het hard regent? Of te koud is om te wandelen in hardloopkleding maar niet te koud voor extra pendelbussen? In een stad dat ik helemaal niet ken. En dat vier doen.

Neem me niet verkeerd. Ik vond het in Apeldoorn goed geregelt voor de situatie (de kleedlocatie was prachtig georganiseerd) en ik weet niet hoe ze het anders kunnen doen. Maar toen ik thuis kwam dacht ik dat ik geluk had met het weer. Misschien een andere keer heb ik/de deelnemers minder geluk. Daarom mijn beslissing om niet zo snel terug te gaan.
How's my Dutch?
DRUM
Mister Chat'n'Run 2007
Mister Chat'n'Run 2007
Contacteer:

di 17-12-2013 20:42

Fugee schreef:En als het hard regent? Of te koud is om te wandelen in hardloopkleding maar niet te koud voor extra pendelbussen? In een stad dat ik helemaal niet ken. En dat vier doen.
De omkleedgelegenheden waren toch in dezelfde straat als de finish? Die paar honderd meter heb ik gebruikt om uit te lopen
Iemand FELICITEREN?? Klik HIER
Schema 2010 Weblog
Plaats reactie