4 weken op rij...
toch maar een eigen topic

Ik ben startklaar, laat de eerste van de serie maar komen.
windkracht 5 (tegen op de dijk

beter dan ijzel, sneeuw en wat al niet meer wat we 'vroeger' al mee hebben gemaakt.
Volgens Weeronline komt de wind volgende week uit dezelfde hoek...Alleen een tandje minder 4 ipv 5.LazyD schreef:heerlijk gelopen!
eerste km's, met mooi lage hartslag toch een (voor mij) behoorlijk tempo gehaald. ik spaarde me wat voor het zware deel met wind tegen.
en het zware deel kwam, pfff. op de dijk bij ca. 3.5-4km, en zoals gebruikelijk... ik knokte er weer in m'n eentje.
dat geldt voor mij ookJeroenvd schreef:Heb nu al zin in volgende week, zal proberen de kerstdagen zonder al te veel schade door te komen.
achteraf gezien zijn we/ben ik inderdaad iets te hard gestart. ongelooflijk hoeveel er dan nóg harder starten (en flink instorten).Jeroenvd schreef:Dit keer vanaf het begin bij Dries gelopen, misschien hadden we de eerste km ietsie rustiger moeten starten...?
[...]
Hopelijk volgende week wel een fit gevoel, met het weer van vandaag. Maar of er voor mij een tijd onder de 20 minuten in zit betwijfel ik.
Heel nauw nemen ze het niet bij de finish inderdaad, ook de tijden kloppen niet helemaal. Maar ach, dat is de charme van zo'n loopje zullen we dan maar denken.LazyD schreef: ook de 1e dame nog geklopt (al staat ze voor me in de uitslagen. ach wat boeit het.
Maarten aka pcmaalJeroenvd schreef: Ook nog even kennis gemaakt met nog iemand ban dit forum, maar na twee keer nog zijn naam niet goed verstaan. Ik weet dus nog niet wie je nou was...
Leuk, ik zie een strijdJeroenvd schreef:Trouwens, mijn collega is een directe concurrent van je in de 40+ Klasse. Hij werd vandaag tweede in die klasse, net achter mijDat leverde hem bruto 10 euro op!
zo irritant is pcmaal nu toch ook weer niet?Jeroenvd schreef:ban dit forum
zo slecht gaat het bij mij gemlukkig niet, maar de afgelopen twee wedstrijden had ik, achteraf, toch beter iets behoudender kunnen starten. tsja, ik verwacht dat de vorm er zo'n beetje is, maar helaas, kom toch wat bedrogen uitJeroenvd schreef:Ik vind het ongelooflijk hoe hard sommige starten, om vervolgens op de helft van de snelheid van hun eerste kilometer de wedstrijd uit te lopen...
Haha, ik had zelfs nog nooit een bericht van pcmaal gezien geloof ik. Maar irritant lijkt 'ie me niet hoorLazyD schreef:zo irritant is pcmaal nu toch ook weer niet?Jeroenvd schreef:ban dit forum
zo slecht gaat het bij mij gemlukkig niet, maar de afgelopen twee wedstrijden had ik, achteraf, toch beter iets behoudender kunnen starten. tsja, ik verwacht dat de vorm er zo'n beetje is, maar helaas, kom toch wat bedrogen uitJeroenvd schreef:Ik vind het ongelooflijk hoe hard sommige starten, om vervolgens op de helft van de snelheid van hun eerste kilometer de wedstrijd uit te lopen...