Doen er nog Chat'n'Runners aan de Safari Run in Arnhem mee ??
Hij is op zondag 26 januari 2014 en het is ieder jaar weer een leuke wedstrijd om aan mee te lopen of om als vrijwilliger aan mee te gaan helpen.

.
Nu welChatnRunner schreef: Doen er nog Chat'n'Runners aan de Safari Run in Arnhem mee ??
Het is deels overdekt Nadine !!nadine35 schreef:Lijkt me heel leuk, maar het weer kan natuurlijk een stuk minder zijn dan nu....
Maar dat helpt niet tegen kou!ChatnRunner schreef:Het is deels overdekt Nadine !!nadine35 schreef:Lijkt me heel leuk, maar het weer kan natuurlijk een stuk minder zijn dan nu....
(de omkleedtenten bijvoorbeeld).
tsja, het kan niet altijd lente blijven hè!?nadine35 schreef:Denk er nog over na. Lijkt me heel leuk, maar het weer kan natuurlijk een stuk minder zijn dan nu....
Dat is natuurlijk wel heel leuk. Mmmm.... wellicht langs de kant aanmoedigen.LazyD schreef:lokkertje... het is wel dé kans om wat medeforummers te ontmoeten![]()
Vorig jaar, toen ik weer eens meeliep, alles tegelijk.Robisrunning schreef:We hebben alle weertypes al meegemaakt, van vorst en veel sneeuw tot bakken water.
Ik durf te zeggen véél minder: vorig jaar, nota bene een jubileumjaar, een letterlijke handvol CnR-ers.Robisrunning schreef:Was echt een ChatnRun wedstrijd, nu wat minder.
Sorry, ik was niet duidelijk genoeg. Met vlak bedoelde ik niet zonder hoogteverschil in totaal, maar meer dat de paden niet hobbel de bobbel zijn. Ik houd wel van een klein beetje stabiel lopen omdat mijn gestel nog niet gewend is aan off-road.Robisrunning schreef:Zeker niet vlak want vlak na de start mag je aan de bak en als het heeft geregend wordt je vies in een bos. Brede paden en dus weinig last van wortels etc.
We hebben alle weertypes al meegemaakt, van vorst en veel sneeuw tot bakken water.
Wel een mooi rondje van 5km, zeker de moeite waard!