Ik heb me inmiddels ingeschreven voor de hele, plan is om onder de 3 uur te geraken.
Zijn er nog meer gegadigden ?
Ik ben tevens nog op zoek naar een GPS track van 2012, iemand?
Hmm, thnx!Michiel_N schreef:Frank, Je kunt altijd in Garmin Connect onder “alle activiteiten” selecteren via het filter op datum, afstand en locatie. Dan komt er meestal wel wat uit als iemand met een Garmin de loop heeft gedaan.
Mei 2012 in Zeeuws Vlaanderen levert onder meer deze op:
http://connect.garmin.com/activity/177435278
Van een lekker stukje humble pie word niemand slechter!boco schreef:Proficiat met het resultaat maar vooral met de enorme hoeveelheid loopwijsheid die je vandaag hebt opgedaan! (-;
Ik ga je echt volgen richting een volgende marathon![]()
( voor de duidelijkheid: niet vervelend bedoeld)
Bedankt!vicky schreef:Proficiat Holemens!
Lekker lopen en daarna jezelf tegenkomen en toch doorgaan getuigt van doorzettingsvermogen.
Veel geleerd om mee te nemen naar de volgende marathon. En zo hoort het ook
Holenmens schreef:3:49, mijn plan om langzaam te starten compleet laten varen omdat we in het begin van de wedstrijd meewind hadden, dus tot een km of 30 12km/u gelopen met het idee daarna langzaam af te zakken tot een houdbaar tempo. Nou, dat heb ik geweten, tempo bleef zakken tot ik op een bepaald moment leeg was. Dan maar op karakter dacht ik en nergens aan denken, ging nog een paar kilometer maar toen begon ik sterretjes te zien. Laatste paar kilometer had niet veel meer met hardlopen te maken, vooral de hamstrings waren leeg.
Weer op zich was goed, paar stukken tegen de wind in boksen op het einde maar in goede doen zou dit geen probleem zijn geweest.
Conclusie: ik ben een idioot om zo snel te starten, ondanks dat het vanzelf leek te gaan. Ook heb ik geleerd hoe ver ik kan gaan en net niet van mijn stokje ga.
Oorzaak: ik denk dat die lange duurloop (36km) 3 weken geleden gevolgd door nog wat tempo lopen de belangerijkste boosdoener was. Deze liep ik met fingers in the nose aan 11,8km/u gemiddeld. Dit moet ik niet meer doen, vorige week voelde ik het nog steeds, vanmorgen voelde ik me super. Maar toch niet voldoende hersteld denk ik.
Al bij al leuke en vooral leerrijke ervaring. Gelukkig ben ik niet de enige, rond km 36 liepen me er niet veel voorbij ondanks mijn lage tempo.
Volgende keer pak ik het slimmer aan.