2014-04-19 Marathon Zeeuws-Vlaanderen

Aankondigingen, verslagen, tips, afspraken
DickB
Lid
Lid
Contacteer:

do 13-04-2017 6:38

De 2017 editie van deze marathon is as zaterdag 15 april. Wat een verschil met Rotterdam: het wordt 11 graden, kleine kans op een beetje regen maar het belangrijkste: West tot noordwester wind wat gunstig is om dat de looprichting dit jaar van Terneuzen naar Hulst is.

Zijn er meer lopers die deze marathon gaan doen?
DickB
Vroeger ook DickB op meetingpoint, maar sinds 2008 is deze NickName gekaapt. Over het algemeen sta ik niet achter de vaak ongenuanceerde bijdragen van deze DickB
kouketer
Mister Chat'n'Run 2006
Mister Chat'n'Run 2006
Contacteer:

vr 14-04-2017 21:51

DickB schreef:De 2017 editie van deze marathon is as zaterdag 15 april. Wat een verschil met Rotterdam: het wordt 11 graden, kleine kans op een beetje regen maar het belangrijkste: West tot noordwester wind wat gunstig is om dat de looprichting dit jaar van Terneuzen naar Hulst is.

Zijn er meer lopers die deze marathon gaan doen?
Vorig jaar vergelijkbare omstandigheden toen ik deze marathon liep... Alleen dus de looprichting andersom en dus wind tegen... Maar ik heb er goede herinneringen aan! Echt een marathon voor en door lopers! Succes morgen Dick!
PR-lijst
DW67H6G
"dij t haardst runt is t eerst achter de poest..."
Musicmaestro
Lid
Lid
Contacteer:

za 15-04-2017 18:23

Mooi parcours ook!

Het is in mijn regio en langs mijn woonplaats, diverse keren met estafette gelopen, alleen nooit het stuk vanaf Heikant naar Hulst of andersom.

Echte aanrader. Niet de snelste, wel een van de mooiste.
Weer strak aan de bak :D

Fitcoach Allan van Alten
fitcoach.nu
(sport)massages en coaching
Plaats reactie