Sallandtrail 2015

Aankondigingen, verslagen, tips, afspraken
qmark
Lid
Lid

ma 16-03-2015 13:39

MiepMiep schreef:Leuke dag, veel bekenden gesproken, prima organisatie en weer erg blij met alle vrijwilligers die ons in de kou staan op te wachten.
@MiepMiep: was jij nou degene die kort na de verzorgingspost op 13 km bij een T-splitsing rechtsaf ging ipv links?
Ik meende je te herkennen, heb je ooit eens gesproken in de bus naar de start van de Zuiderzeeloop.
Op mijn waarschuwing "Jan, links" reageerde je wel maar ik denk dat je als loper van elke schreeuw achter je wel schrikt :wink:

Mark
"Een vraagteken is een vermoeid uitroepteken" (vrij naar Stanislaw Jerzy Lec)
EelcoT
Lid
Lid
Contacteer:

ma 16-03-2015 14:23

Overigens heb ik gisteren nog 14k gelopen. Deels over het laatste rondje van 50/75k route. Heb niks anders dan voetstappen gezien!
Ook fijn als wij het Nationale Park met z'n allen schoon achterlaten.
Two roads diverged in a wood, I took the one less travelled by. (Vrij naar R. Frost)
mattiman
Lid
Lid
Contacteer:

ma 16-03-2015 14:49

EelcoT schreef:Overigens heb ik gisteren nog 14k gelopen. Deels over het laatste rondje van 50/75k route. Heb niks anders dan voetstappen gezien!
:d:
Pietje
Lid
Lid
Contacteer:

ma 16-03-2015 16:14

EelcoT schreef:Overigens heb ik gisteren nog 14k gelopen. Deels over het laatste rondje van 50/75k route. Heb niks anders dan voetstappen gezien!
Ja mooi he ik heb het idee dat iedereen lekker de tijd nam om te eten en drinken bij de posten...
MiepMiep
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

ma 16-03-2015 18:08

qmark schreef:
MiepMiep schreef:Leuke dag, veel bekenden gesproken, prima organisatie en weer erg blij met alle vrijwilligers die ons in de kou staan op te wachten.
@MiepMiep: was jij nou degene die kort na de verzorgingspost op 13 km bij een T-splitsing rechtsaf ging ipv links?
Ik meende je te herkennen, heb je ooit eens gesproken in de bus naar de start van de Zuiderzeeloop.
Op mijn waarschuwing "Jan, links" reageerde je wel maar ik denk dat je als loper van elke schreeuw achter je wel schrikt :wink:

Mark
idd, dat was ik. Even een paar meter een zijpad in om ruimte te maken voor een achterop komende snelle man 8) Later, op de heide, heb ik dat ook nog eens gedaan voor de winnaar op de 75km, Jeroen.
VanSchampsteeg
Lid
Lid
Contacteer:

ma 16-03-2015 18:49

JeroenV schreef:Bertus heeft er weer een waar trailfeest van gemaakt. Wat een goede organisatie en wat veel hele vrolijke vrijwilligers. Heb er geen moment spijt van gehad dat ik me voor de 75km had ingeschreven, maar het deed af en toe wel veel pijn. :wink: Ik denk dat iedereen kan terugkijken op een prachtige dag! :d:

Ook nog een verslagje van mij:
http://naturailrunner.blogspot.nl/2015/ ... lland.html
Man, wat een geweldige prestatie - hulde!

Op de foto's ziet het er niet zo lastig uit... :lol:
"I shall endavour to be more scintillating."
- Caconym
Chiel
Lid
Lid
Contacteer:

ma 16-03-2015 21:06

Inderdaad leuk om het verslag van een vrijwilliger te lezen.
Blijkbaar is de Sallandtrail niet alleen voor lopers en toeschouwers een feestje!
to run fast, you gotta run fast!
DW-5GWZT
Kobus
Lid
Lid
Contacteer:

di 17-03-2015 7:10

JeroenV schreef:Bertus heeft er weer een waar trailfeest van gemaakt. Wat een goede organisatie en wat veel hele vrolijke vrijwilligers. Heb er geen moment spijt van gehad dat ik me voor de 75km had ingeschreven, maar het deed af en toe wel veel pijn. :wink: Ik denk dat iedereen kan terugkijken op een prachtige dag! :d:

Ook nog een verslagje van mij:
http://naturailrunner.blogspot.nl/2015/ ... lland.html
Goed gedaan 'Vinkie' Geweldige prestatie neergezet. Diepe buiging!
JeroenV
Lid
Lid

di 17-03-2015 8:16

Dat is toch wel heel erg mooi! Leuk je verslag te lezen als vrijwilliger! Daar zal behoorlijk wat taart doorheen gegaan zijn, door lopers én vrijwilligers dus ;). Bij de laatste verzorgingspost kon ik vooral de winegums erg waarderen :) Maar probeerde er wel zo snel mogelijk weer weg te zijn, anders kwam ik er helemaal niet meer weg. Maar super bedankt in ieder geval, jij en alle andere vrijwilligers! Zonder jullie geen sallandtrail! Hulde!
Rutger
Benefactor
Benefactor

di 17-03-2015 9:53

Mooi verslag Jeroen en indrukwekkende tijd!
boco
Mister Chat'n'Run 2005
Mister Chat'n'Run 2005
Contacteer:

di 17-03-2015 17:54

Wat een mooie reacties allemaal; hier maar ook op facebook en via honderden mailtjes, berichtjes etc. Ik heb genoten. :lol:

Op de website www.SallandTrail.nl kun je onder het kopje Foto's en Verslagen ondertussen weer duizenden foto's bewonderen en leuke verslagen lezen. De eerste filmpjes staan er ook op.

Zaterdag na afloop natuurlijk nog eerst druk met opruimen en later met het beantwoorden van mails, berichten etc. Zondag opnieuw naar Het Ravijn. De hekken inladen, de poort ontmantelen en inladen, rotzooi mee etc. Bij de atletiekbaan alles weer uitladen, schoonmaken, opruimen...pff

Gelukkig maandag weer tijd gevonden om zelf te lopen. Het nuttige meteen met het aangename gecombineerd door de 25 km. door het Nationale Park te lopen en te controleren op achtergelaten rommel...

Resultaat: twee halve etiketten van een energiereep en één afgebeten hoekje van een gelverpakking gevonden!

Andere delen van het parcours ga ik nog nalopen maar ben al supertevreden over deze constatering. De deelnemers aan de 50 en de 75 km. hebben zich in elk geval in het park geweldig gehouden aan de afspraak om geen rommel achter te laten! SUPER!!

Ik zag bij de doorkomst bij start/finish hoe meerdere lopers eerst hun zakken leegmaakten en de lege gelzakjes en papiertjes in de vuilnisbak deponeerden en zich pas daarna wierpen op de lekker dingen van de verzorgingspost!
Blijkbaar allemaal het goed voorbeeld opgevolgd van een ontketende Jeroen Vink, die ondanks z'n snelheid en toppositie, z'n rommel op de juiste plaats achterliet.
Mooi kampioen die Jeroen!

:lol:
't Giet oe goed, bi'j al wa'j doet!
If you've reached your goals, you haven't set them high enough.
herwin
Lid
Lid

di 17-03-2015 18:20

EelcoT schreef:Wat was het een prachtige dag!
Mijn Sallandtrail begon om half elf. Bij de atletiekbaan stond een grote dubbelassige aanhangwagen klaar met van-alles-en-nog-wat voor een dagje verzorgingspost. Mijn vrijwilligersbaantje begon op de zaterdag maar het was al wel duidelijk dat er al heel veel werk eerder in de week is verzet.

[...]
Bij mij verliep dat weer allemaal heel anders. Net als vorig jaar stond ik op het punt waar de 75 kilometer een extra lus maakt. In de doos met spullen die we meekregen ontbrak niet alleen de vlaai, maar er zaten dit keer ook geen bekertjes in waardoor we weinig aan de kannen koffie en thee hadden. Gelukkig was het ook een wisselpunt van de mountainbikers, en zaten we dicht bij een verzorgingspost, dus lukte het om een wachtende mountainbiker even naar de post te sturen om met een paar bekertjes terug te komen.
Een uur of vijf nadat de eerste loper de lus op ging kwam ook de laatste loper weer terug van de lus, en konden wij de laatste paar bordjes weer opruimen en terug naar huis. Hoewel, de finish was natuurlijk een stuk leuker, en hoewel ik dit keer wel mijn zwembroek had meegenomen met het idee dat ik die dag nog een stukje kon zwemmen ben ik pas bij de finish vertrokken toen we alles voor die dag opgeruimd hadden. Als extra dank hiervoor kreeg ik nog een Twentse Krentenwegge mee, ik wist niet dat ze die in Salland ook hadden 8)
Na een maaltijd in de kantine van het zwembad zei ik nog dat ik hoopte dat ik na ruim een jaar blessureleed volgend jaar niet weer als vrijwilliger aanwezig zou zijn. Nou, die wens komt soort van uit, want ik kan volgend jaar niet :roll:

De kou bij het stilstaan vond ik eigenlijk wel meevallen, ik was allang blij dat het grotendeels droog bleef. Maar goed, een beetje slim kleden scheelt natuurlijk ook behoorlijk.
Plaats reactie