Mooie ervaring en mooie tijd, Michiel! Gefeliciteerd!!
Ik ben ook gestopt met het drinken van sportdrank toen ik meer gels ging gebruiken. Samen geven ze misschien teveel koolhydraten en dat kon mijn maag niet verwerken. Ik werd er misselijk van.
Zelf heb ik vandaag uitgebreid van de sfeer genoten in Rotterdam, lopers aangemoedigd, weer heel wat bekenden van veraf en van dichtbij gezien. Ik vond het ook wel weer eens leuk om de zenuwen van anderen te zien zonder zelf ergens last van te hebben en nu kon ik glimlachen om de stramme loopjes van anderen na afloop. (Ja, ik vind dat ik daar een beetje om mag glimlachen, nog geen week geleden liep ik zelf minstens zo strammetjes.)
Mijn gezicht staat voor mijn gevoel nog in de knijp-met-de-ogen-tegen-zon-en-wind-stand. En ik denk dat ik best zal slapen vannacht. Ongemerkt heb ik ook aardig wat km's door de stad gewandeld en heel geconcentreerd zoveel mogelijk lopers proberen te herkennen om aan te moedigen. Lekker dagje!
Ik weet dat er heel wat mooie tijden zijn gelopen, dus kom maar door met jullie verslagen!