Landalloop

Aankondigingen, verslagen, tips, afspraken
Plaats reactie
bvansteyn
Lid
Lid

vr 13-03-2015 10:37

28 maart 2015 - Landalloop

De Landalloop is een prachtige hardloopwedstrijd over de Hellendoornse berg. Start en finish van de verschillende afstanden vindt plaats bij Landal park ‘De Hellendoornse Berg’ aan de Tunnelweg 7f te Haarle.

De start en finish is gelegen naast Landalpark “De Hellendoornse Berg”. Vandaaruit loop je de eerste kilometers over het park daarna loopt het parcours langs de rand van het Nationaal Park de Sallandse heuvelrug. Mooie bospaden en kleine klimmetjes kenmerken deze route.

Afstanden: 1km, 2km 5km, 10 en 15 km.

Meer info:
http://www.atletics.nl/wedstrijden/loop ... andalloop/

Zijn er mensen van hier die deelnemen aan deze loop? Ik zelf zit dat weekend toevallig in een bungalow daar, dus ik ga de 15 km meepakken.. :D[/i][/b]
boco
Mister Chat'n'Run 2005
Mister Chat'n'Run 2005
Contacteer:

vr 13-03-2015 22:29

Ik ben er als vrijwilliger waarschijnlijk.
't Giet oe goed, bi'j al wa'j doet!
If you've reached your goals, you haven't set them high enough.
nadine35
Lid
Lid
Contacteer:

zo 15-03-2015 10:33

Ik niet helaas, loop de dag erna de circuitrun in Zandvoort. Jammer, klinkt leuk!
bvansteyn
Lid
Lid

di 31-03-2015 9:57

Afgelopen zaterdag de 15K Landalloop gelopen in Haarle. Ik verbleef toevallig op het park waar de start ook plaats vind, dus maar direct aangemeld. Pfff...wat was dat afzien zeg..
Had wel verwacht dat er flink wat hoogteverschillen zouden zijn en dat het deel onverhard zou zijn. Het bleek meer onverhard dan verwacht en door de regen en wind was het lopen door het modderige bos inclusief de hoogteverschillen een echte uitdaging. Had qua schoeisel (gewone wegschoenen aan) geen rekening gehouden met de modderige omstandigheden, dus glibberde alle kanten op. En dan is lopen zwaar... ;)
Na het eerste rondje van 5km had ik eigenlijk al zoiets van: "waar ben ik aan begonnen?" en "wat is hier nu leuk aan?"... haha. Maar goed, verstand op nul en blik op oneindig en gaan!

Uiteindelijk een netto tijd weten neer te zetten van 01:15:32 . Erg tevreden over gezien de omstandigheden en ik niet eerder een dergelijke loop heb gedaan. :)
boco
Mister Chat'n'Run 2005
Mister Chat'n'Run 2005
Contacteer:

di 31-03-2015 15:17

Er waren voldoende vrijwilligers dus... kon ik zelf meedoen. (-;
Samen met oudste dochter de 10 km. gelopen in precies 55 minuten.
Voor haar een mooie tijd en vierde in de categorie.
Voor mij een aangename training en dankbaar haaswerk.
:lol:

Parcours was een beetje modderig in enkele bochten maar dat mocht geen naam hebben. Tijdens de 10 en de 15 km. was het ook droog dus omstandigheden waren goed.
Hoogteverschillen??
Mwa, één wat pittiger stukje klimmen en verder hier en daar vals plat en lange stukken die heerlijk, langzaam dalen en waar je de tijd krijgt om te herstellen.
Maar ... het is maar wat je gewend bent inderdaad.
:wink:
Afbeelding
't Giet oe goed, bi'j al wa'j doet!
If you've reached your goals, you haven't set them high enough.
bvansteyn
Lid
Lid

za 04-04-2015 15:39

boco schreef:Er waren voldoende vrijwilligers dus... kon ik zelf meedoen. (-;
Samen met oudste dochter de 10 km. gelopen in precies 55 minuten.
Voor haar een mooie tijd en vierde in de categorie.
Voor mij een aangename training en dankbaar haaswerk.
:lol:

Parcours was een beetje modderig in enkele bochten maar dat mocht geen naam hebben. Tijdens de 10 en de 15 km. was het ook droog dus omstandigheden waren goed.
Hoogteverschillen??
Mwa, één wat pittiger stukje klimmen en verder hier en daar vals plat en lange stukken die heerlijk, langzaam dalen en waar je de tijd krijgt om te herstellen.
Maar ... het is maar wat je gewend bent inderdaad.
:wink:
Afbeelding
haha..ik ben iemand die altijd verhard loopt, dus voor mij was dit wel ff wat pittiger. Maar heb wel genoten hoor! :lol:
Plaats reactie