RUN Winschoten 12.09.2015
Op de planning staat voor As zondag een 10 EM wedstrijd, lekker rammen en op jacht naar een PR daarna uitrusten en voorbereiden op Winschoten..........
Weersvoorspelling is nu 18 graden zon en nagenoeg geen wind TOPPPPPP.
Trainingen zijn gedaan, met als klap op de vuurpijl zaterdag in de training een 44:11 op de 10 gelopen, en zondag een 10 km wedstrijd 43:00 op zwaar parcours.
Binnen 24 uur 20 km op fors tempo ik merk dat de hogere zone nu meer ontwikkeld is dan dat die was....
Duurvermogen was goed heb heel veel vertrouwen gekregen van de 9 uurse in Den haag nu rust en woensdag loslopen en dan vrijdag al lekker naar Winschoten......
Binnen 24 uur 20 km op fors tempo ik merk dat de hogere zone nu meer ontwikkeld is dan dat die was....
Duurvermogen was goed heb heel veel vertrouwen gekregen van de 9 uurse in Den haag nu rust en woensdag loslopen en dan vrijdag al lekker naar Winschoten......
Mijn startnummer is 466 ik loop in een geel singlet en een zwarte broek.
en hardloopschoenen
en hardloopschoenen

Ik mag met nummer 476 lopen, weet nog niet wat ik aan doe. ik ben die loper die helemaal achteraan loopt;-)
Het kampement van TeamVroem wordt opgezet in het park. Aan de rechterkant van het pad (looprichting) voor de support tent van RunningPlus.
Zal een bont gezelschap zijn met 2 teams.
Zal een bont gezelschap zijn met 2 teams.
No pain, no gain
Ik ben een enthousiast amateur en geen professional. Waardeer mijn input op die manier en vraag in voorkomende gevallen advies bij een professional of gediplomeerd deskundige!
Ik ben een enthousiast amateur en geen professional. Waardeer mijn input op die manier en vraag in voorkomende gevallen advies bij een professional of gediplomeerd deskundige!
Moet helaas vaststellen dat ik een aantal leuke wedstrijden niet meer kan lopen tegenwoordig. Komt omdat ik op de zaterdagen een trainingsgroep begeleid. Clinics die de deelnemers voorbereiden op de DiepeHelLoop van 31 oktober. Hartstikke leuk om te doen maar ja, geen deelname aan de Monnikenloop, geen 50 km. Winschoten ...
Wens alle deelnemers erg veel succes alvast!

't Giet oe goed, bi'j al wa'j doet!
If you've reached your goals, you haven't set them high enough.
- kouketer
- Mister Chat'n'Run 2006
- Contacteer:
Oplossing: Volgend jaar met de trainingsgroep naar Winschoten! Estafetteteam BOCO en na afloop chinees bij Ying Ping!boco schreef:Moet helaas vaststellen dat ik een aantal leuke wedstrijden niet meer kan lopen tegenwoordig. Komt omdat ik op de zaterdagen een trainingsgroep begeleid. Clinics die de deelnemers voorbereiden op de DiepeHelLoop van 31 oktober. Hartstikke leuk om te doen maar ja, geen deelname aan de Monnikenloop, geen 50 km. Winschoten ...

- kouketer
- Mister Chat'n'Run 2006
- Contacteer:
Ik loop voor de 3e keer voor Abiant ... De tent stond altijd direct na de start-finish, vlak voor de bocht naar links... Deze keer zal het een andere plek worden. Morgen weet ik waar precies 

Mocht er een estafetteteam zijn dat nog een teamlid zoekt om 10 km. te lopen dan wil ik proberen om op tijd in Winschoten aanwezig te zijn. Moet je me niet in het begin inplannen dus. 
't Giet oe goed, bi'j al wa'j doet!
gezellig, tot morgen Bertus.