http://www.hardloop4daagse.nl
Volgens mij is er voor dit jaar nog geen topic over geopend?!?
Zelf heb ik me weer ingeschreven voor de 100km.
Zijn er meer CnR-ers?
Mark
Klopt ik was er ook, en ook Rutger en Mynko maar die zijn volgens mij niet zo heel actief meer op CnR.qmark schreef:Ik krijg de indruk dat dit een heel rustig topic gaat worden![]()
Hoe dan ook, vanavond ben ik van start gegaan voor de 1e van de 6 etappes.
Lekker gelopen, iets sneller dan vorig jaar, maar het weer was ook iets beter (koeler).
Helaas wel een pijntje in de rechterbil, begin van een hamstringprobleem?!?![]()
Niet veel CnR-ers gezien; voor de start even met Niels gesproken.
Zojuist zag ik op Strava dat loopgek deze etappe ook heeft gelopen maar die liep vast een heel stuk voor mij uit![]()
Mark
Ik heb alleen maar oranje shirts bij me dus dat zal ik wel aanhebben.loopgek schreef:Bij leven en welzijn loop ik morgenavond weer. Hoe herken ik je Mark? Mij herken je aan kleding van RunnersWorld Amersfoort , en aan mijn looptechniek die op een pinguin lijkt ...
Damn balen Mark. Wees verstandig en zuinig op je lichaam, succes met beslissen.qmark schreef:Voor alles is blijkbaar een eerste keer....
Vandaag voor het eerst uitgestapt tijdens een wedstrijd.
Dus niet langzamer of zelfs wandelend het laatste stuk van het parcours afleggen, maar BAM, via de kortst mogelijke weg terug naar de finish.
Sta je daar bij de finish tussen de toppers die helemaal kapot zijn; ik moest me inhouden om toch nog niet even stiekem over de mat te piepen.
Vanmorgen bij het opstaan voelde ik nog wel iets pijn in de rechterbil (laat ik het gemakshalve maar even de hamstring noemen) maar de ergste pijn van gisteravond was weg.
Ook de eerste 5 kilometer van de etappe van vandaag gingen goed; maar toen kwam langzaamaan de pijn opzetten.
Een medeloper die me gisteren bij de finish al had zien strompelen zei nog dat het moed kost om te stoppen, en inderdaad, ik was het niet van plan.
Na 8.5 km was het echter duidelijk genoeg dat deze 20 km niet meer haalbaar was![]()
Wat ik de komende 4 etappes doe weet ik nog niet; eerst maar eens proberen mijn goede humeur terug te vinden