Run4Water

Aankondigingen, verslagen, tips, afspraken
loopgek
Lid
Lid
Contacteer:

zo 01-11-2015 16:50

Bij mij ging het juist onverwacht lekker. De eerste 2km nog wat tegemoet komende 5km lopers aangemoedigd. Het stukje onverhard met de heuveltjes kwam ik goed door. Doorkomst 5km ruim binnen de 19min. Zou ik dan binnen de 38min kunnen? Een trainingsgenoot die voor me liep haalde ik bij net voor 7km. Dankzij die strijd goed tempo vast gehouden. Op 8,5km probeerde hij nog een kleine demarage maar dat deed geen zeer. Op 9,5km ben ik gaan aanzetten. Hij kan veel beter sprinten maar ik voelde een gaatje ontstaan dus nog een stapje erbij gezet. Zijn sprint kon hij niet meer vinden.
Laatste km in 3.34 en eindtijd 37.33 : goh!

Ik vond het een erg leuke loop, bijzonder parkoers, lekker weer :D
Wel eens met Dries: iets drinken aan de finish is toch wel prettiger ...

Erg mooie opbrengst voor het goede doel: ruim €25.000 Goed gedaan Hans!
Hardlopen kent geen wetten: hardlopers hebben opvattingen.
Loopgek heet in het echt JanWillem zie ook www.loopgek.nl
tOOter
Lid
Lid
Contacteer:

zo 01-11-2015 17:34

Goed gelopen, mannen, mooie tijden!
Ik vond het leuk om jullie over de finish te zien vliegen en even te spreken. Tot een volgende keer!
gvr
Lid
Lid
Contacteer:

ma 02-11-2015 12:41

Mooie tocht in mooie omgeving. Als spotter vaak genoeg buiten het hek gestaan om al die pracht te zien vliegen, nu zelf maar eens een poging gedaan om op te stijgen ;-) Helaas ergens mijn chip verloren (niet goed vast getie-repped), maar volgens mijn horloge een nette 58:16. Verre van de tempo's die andere hier laten zien, maar voor mezelf een mooie tijd.
--
Soms loop ik over op http://nilslooptover.blogspot.nl/
Plaats reactie