De ene dag is de andere niet.

Aankondigingen, verslagen, tips, afspraken
Plaats reactie
ejhoogendoorn
Lid
Lid
Contacteer:

wo 26-08-2015 20:32

Niets veranderlijker dan een mensen lichaam (en misschien ook wel geest?)

Gisterenavond een zeer slechte race gelopen in Maarssen. Had er veel van verwacht..wilde lage 36-er lopen. Werd uiteindelijk 37 en een beetje.

Vanavond leuk wedstrijdje in Genderen 5 mile. Loop ik een dikke pr 28:55.
Hoe kan toch?
Je zou toch slechter moeten presteren omdat je maar een dag rust heb gehad, maar blijkbaar maakt dat dus niets uit.

Iemand een verklaring, of hetzelfde meegemaakt?

Ik snap er in ieder geval niets van..soms best frusterend
gzomer
Lid
Lid
Contacteer:

do 27-08-2015 9:10

Geeft me enige hoop... Ik liep 2' langzamer dan vorig jaar, het lijkt erop dat fietsen en hardlopen bij mij nog niet zo lekker combineren... Was harken en confronterend om dat op vroeger HM-tempo te doen... Maar goed, heb er lol in en hoop in het najaar wat te verbeteren.
Success and failure are the same; the only difference is success keeps you up and running.
zandloper
Lid
Lid

do 27-08-2015 12:27

Geen ervaring in wedstrijden lopen achter elkaar (ik loop weinig wedstrijden). Wel in trainingen. En inderdaad de ene dag ontzettend beroerd, en de volgende dag soms veel beter terwijl ik dan soms ook volledig brak ben. Heel bizar.

Ook 1 maal supermatige (slechte) wedstrijd na goede voorbereiding. Was niet vooruit te branden. Verschrikkelijk. Geen reden kunnen ontdekken. Ik dacht nog wel dat ik nooit meer zou lopen als het zo gaat. :|3

Doe nu maar m'n best om het te nemen zoals het komt. En extra te genieten als het goed gaat :D

Dus gefeliciteerd met je PR!! :D
Plaats reactie