Rotterdam Marathon 10 april 2016
Nee een sporthal of iets dergelijks is er zeker niet, want de start is op de coolsingel/hofplein en daar is niks helaas. Station is misschien een optie. Hoop dat je hier tips krijgt hoe anderen dat doen of deden
Er is wel degelijk een (beperkte) kleedruimte. Uit de FAQ:max09 schreef:Nee een sporthal of iets dergelijks is er zeker niet, want de start is op de coolsingel/hofplein en daar is niks helaas. Station is misschien een optie. Hoop dat je hier tips krijgt hoe anderen dat doen of deden
Op zondag 10 april is er beperkte kleedgelegenheid beschikbaar voor deelnemers aan de NN Marathon Rotterdam en de 1/4 Marathon Rotterdam. Hier kun je tevens je tas (zonder waardevolle spullen) op eigen risico achterlaten. De kleedgelegenheid is alleen toegankelijk voor deelnemers bij het tonen van het startnummer.
Zie: Veelgestelde Vragen
Volgens de plattegrond, ook op de website, bevinden de kleedruimtes zich bij het Schouwburgplein....
"Een vraagteken is een vermoeid uitroepteken" (vrij naar Stanislaw Jerzy Lec)
Ik had dit gelezen:
Er zijn geen kluisjes, je kunt je tas (op eigen risico) achterlaten bij de tassenafgifte. Dit moet je tijdens je inschrijving hebben aangevraagd. Je krijgt hiervoor dan een label aan je startnummer. Nabestelling is niet mogelijk.
Nou ja, er komt vast wel een oplossing
[/i]
Er zijn geen kluisjes, je kunt je tas (op eigen risico) achterlaten bij de tassenafgifte. Dit moet je tijdens je inschrijving hebben aangevraagd. Je krijgt hiervoor dan een label aan je startnummer. Nabestelling is niet mogelijk.
Nou ja, er komt vast wel een oplossing

Dat is wel een nadeel van zo'n grote marathon beetje armoe voor de lopers..
Maar je krijg er wel een mooi blokje rotjeknor voor terug.
Maar je krijg er wel een mooi blokje rotjeknor voor terug.
Bedankt voor de tip qmark. Ff over het hoofd gezien.
Spanning begint nu wel te komen. Nog een week....!
Spanning begint nu wel te komen. Nog een week....!
- frederica
- Benefactor
- Contacteer:
Met keelontsteking en hoge koorts op bed. De kans dat ikkan starten in Rotterdam is ongeveer 0%. Erg jammer want ik was in bloedvorm.
Nu eerst goed herstellen en dan ga ik denk ik doortrainen voor Leiden.
Nu eerst goed herstellen en dan ga ik denk ik doortrainen voor Leiden.
@frederica: Beterschap!
Een andere praktisch vraagje: er is water genoeg onderweg, maar ik zou graag wat zout willen innnemen. Bij trails krijg je vaak tucjes of zoute stengels aangeboden, hoe zou je die mee kunnen nemen met een marathon? Ik loop liever zonder 'vest', want er is water genoeg zondag.
Mijn gels gaan met elastiekjes aan zo'n band waar je je startnummer aan vast kan maken, maar hoe krijg ik die tucjes en stengels heel mee...?
Ik zie vast een makkelijke oplossing over het hoofd...
Een andere praktisch vraagje: er is water genoeg onderweg, maar ik zou graag wat zout willen innnemen. Bij trails krijg je vaak tucjes of zoute stengels aangeboden, hoe zou je die mee kunnen nemen met een marathon? Ik loop liever zonder 'vest', want er is water genoeg zondag.
Mijn gels gaan met elastiekjes aan zo'n band waar je je startnummer aan vast kan maken, maar hoe krijg ik die tucjes en stengels heel mee...?

- Zuidplasser
- Lid
- Contacteer:
Er zijn genoeg lopers die winegums meenemen. Misschien is zoute drop een alternatief?Runnerd schreef:@frederica: Beterschap!
Mijn gels gaan met elastiekjes aan zo'n band waar je je startnummer aan vast kan maken, maar hoe krijg ik die tucjes en stengels heel mee...?![]()
- LazyD
- Benefactor
- Contacteer:
ik heb - toen ik nog vastberaden was rotterdam te doen
- een spibelt gekocht.
ben ooit wat gelletjes die bungelden aan een startnummerband met lusjes verloren en dacht... dat overkomt me niet nog eens!
de spibelt lijkt me een fijn ding, ruimte zat (heb de xl gekocht ivm wat grotere telefoon) en d'r kunnen heel wat maggiblokjes in
(je mag de mijne lenen, volgens mij kom je ook in/uit regio velp e.o.?)
action schijnt een budgetuitvoering van een paar euro te hebben.

ben ooit wat gelletjes die bungelden aan een startnummerband met lusjes verloren en dacht... dat overkomt me niet nog eens!
de spibelt lijkt me een fijn ding, ruimte zat (heb de xl gekocht ivm wat grotere telefoon) en d'r kunnen heel wat maggiblokjes in

(je mag de mijne lenen, volgens mij kom je ook in/uit regio velp e.o.?)
action schijnt een budgetuitvoering van een paar euro te hebben.
10361820382159406440852219646
Lefty rulez!
GasGeben!
Lefty rulez!
GasGeben!
Ik gebruik ook de Spibelt XL bijna bij elke training en ben hier erg tevreden over. Naast wat meer ruimte vind ik de bredere band een groot voordeel van de XL-versie. Zit hierdoor comfortabeler dan de 'normale' Spibelt. Alleen kent het XL-formaat geen hippe/trendy kleurtjes...
Edit: Ik zie nu dat ik de Spibelt Endurance bedoel, niet de XL.
Edit: Ik zie nu dat ik de Spibelt Endurance bedoel, niet de XL.
Bedankt voor de antwoorden!
Psychologisch: misschien... maar het beviel prima tijdens de Sallandtrail (en andere trails) dus waarom niet.
Zoute drop: geen idee. Winegums vind ik niks tijdens het lopen, dus ik vermoed van niet. Maar misschien toch een goede optie.
Nope, geen broek met zakken. Wel een soort 'mini-spibelt' van nathan, maar die is te klein voor een smartphone. In elk geval voor een smartphone + gels + koekjes/dropjes.
@LazyD: Da's een fijn aanbod! Ik zou 'm in elk geval wel eens willen bekijken.
Je hebt PM.
Psychologisch: misschien... maar het beviel prima tijdens de Sallandtrail (en andere trails) dus waarom niet.
Zoute drop: geen idee. Winegums vind ik niks tijdens het lopen, dus ik vermoed van niet. Maar misschien toch een goede optie.
Nope, geen broek met zakken. Wel een soort 'mini-spibelt' van nathan, maar die is te klein voor een smartphone. In elk geval voor een smartphone + gels + koekjes/dropjes.
@LazyD: Da's een fijn aanbod! Ik zou 'm in elk geval wel eens willen bekijken.