20-11-2016 Zevenheuvelenloop

Aankondigingen, verslagen, tips, afspraken
Hens
Benefactor
Benefactor

zo 20-11-2016 18:59

Ging niet heel erg lekker, maar wél net onder de streeftijd.
Toch moe en tevreden dus.

Afbeelding
tOOter schreef:Ik begin vanuit startvak rood
Sjips, als ik dat vanmorgen had geweten, dan hadden we nog wat kunnen afspreken. Nu ben ik je kennelijk gewoon ergens in het rode vak voorbij gelopen! :cry:
Chiel schreef:Ja Hens, die greetz waren legendarisch en misschien wel het leukste onderdeel van de 7^^.
En niet alleen van de 7HL! Ik herinner me in ieder geval grote groepsfoto's van de Diepe Hel Holterbergloop en natuurlijk de Safarirun! Echt heel erg jammer dat het niet meer is. :cry: :cry:
LazyD
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

zo 20-11-2016 19:00

top kenneth!
gijzgans schreef:Ja, organisatorisch een hoogstandje! Volgend jaar weer.
da's mooi, maar ook 1 van de redenen dat ik hier zelden meer post. 't is bar onpersoonlijk geworden op chat'n'run.

#nooffencebtw
10361820382159406440852219646

Lefty rulez!

GasGeben!
gijzgans
Lid
Lid

zo 20-11-2016 19:59

Ik begrijp niet helemaal wat de goede organisatie bij 7H te maken heeft met hoe persoonlijk het hier is?

Ontopic: weinig last gehad van de wind. Heb 'm wel gemerkt toen ik de wind in de rug had, woeiiii...
tOOter
Lid
Lid
Contacteer:

zo 20-11-2016 20:03

https://goo.gl/photos/kErTsQjMGP96CzJV6
(Pfff ... dat gehannes hier altijd om een plaatje te laten zien ... Ik kan het nog steeds niet, sorry.)

Hens, wie ook maar wie voorbij liep, geen idee. ;-)
Ik wist van erg veel bekenden dat zij meeliepen in Nijmegen en ik heb er welgeteld drie gezien. Het is er zo druk en de lopers zijn over veel locaties ver uit elkaar verdeeld. Bovendien zijn de eerste lopers al klaar als de laatste nog moeten starten. Dit maakt de kans op een spontane ontmoeting erg klein, denk ik.
De eerste bekende die ik tegenkwam, was Albert (van C'nR) op het station op de heenweg en de andere twee waren muziekmaatjes waar ik mee had afgesproken na afloop.
Na deze date ben ik nog naar Maxim gelopen om te zien of daar nog bekenden waren. Het was op dat moment net na 16 uur. Toen ik de deur daar opendeed, viel ik zowat flauw van de hitte en ik zag niet eens kans om verder dan de deur te komen zó vol was het daar. Ik ben daarom maar weer weggegaan.
boco
Mister Chat'n'Run 2005
Mister Chat'n'Run 2005
Contacteer:

ma 21-11-2016 1:13

Het voor de 14e keer lopen van de 7^^ was zoals elke keer weer een plezierig genoegen. Beetje met de rem erop en na 1:13:36 over de finish.
Vlot omgekleed en vol verwachting naar Maxim na afloop.
Benieuwd welke bekenden van CnR ik er deze keer allemaal tegen zou komen... twee; heel even. :(

Er komt hier vast nog wel een 15e 7^^ medaille aan de muur te hangen.
Maar volgende keer geen Maxim meer voor mij.
't Giet oe goed, bi'j al wa'j doet!
If you've reached your goals, you haven't set them high enough.
Musicmaestro
Lid
Lid
Contacteer:

ma 21-11-2016 7:08

ja, hier ook gelopen. Wat een boel mensen zeg.

Ik vond het best zwaar, mede niet volledig hersteld nog van de HM 3 weken geleden :oops:

Net onder de 1:04' en vrijwel vooraan gestart.

Had graag onder de 1:02' gegaan en hoopte zelfs onder 60' maar dat zat er niet in. Volgende keer beter, maar dat zal wel pas weer over een paar jaartjes zijn.
Weer strak aan de bak :D

Fitcoach Allan van Alten
fitcoach.nu
(sport)massages en coaching
JB
Lid
Lid
Contacteer:

ma 21-11-2016 8:36

Mijn eerste keer in Nijmegen en ik kan niet anders zeggen dan geslaagd!

Top georganiseerd, leuk en snel parcours en daarnaast had onze sponsor van de bedrijvenloop ook alles tot in de puntjes geregeld.

D.m.v. de vele kilometers van de laatste maanden had ik als doel om zo ergens rond de 1.15 te lopen. Met redelijke vlakken tussentijden van 24.51/24.08/24.37 uiteindelijk gefinisht in 1.13/36. Doel ruimschoot behaald dus!

Planning was dat de 7-H mijn laatste "wedstrijd" voor het jaar zou zijn maar misschien toch nog maar een halve marathon ergens inplannen. Duidelijk merkbaar dat de "vorm" van de marathon er nog altijd is en nu hoop ik er dus eigenlijk nog van te kunnen profiteren in de vorm van ook een PR te lopen op de HM.
gzomer
Lid
Lid
Contacteer:

ma 21-11-2016 9:00

Na afloop in Maxim was het rustig helaas. Maar me uitstekend vermaakt met goede vrienden die zijn gaan hardlopen.

Met 58'20 dik tevreden. Langzaam aan op de terugweg, voor het eerst sinds tijden weer wat macht in de benen. Wellicht op het middenstuk nog wat laten liggen, maar durfde niet vol gas te geven. Beetje bang om stuk te gaan, lijkt het wel.
Success and failure are the same; the only difference is success keeps you up and running.
Chiel
Lid
Lid
Contacteer:

ma 21-11-2016 10:03

Zag ondanks het weer toch mooie prestaties langskomen.
@Kenneth: jij had duidelijk harder gekund. Die eerste 5 mogen echt veel sneller.
@Gerben: Mooi om te zien dat de vaart er weer in zit en de macht terug is in de benen. Wat is het volgende doel?
to run fast, you gotta run fast!
DW-5GWZT
Chiel
Lid
Lid
Contacteer:

ma 21-11-2016 10:05

LazyD schreef:
da's mooi, maar ook 1 van de redenen dat ik hier zelden meer post. 't is bar onpersoonlijk geworden op chat'n'run.

#nooffencebtw
Tsja,het begint met sjaak-afhaaks zoals jij en ik ...
DW-5GWZT
gzomer
Lid
Lid
Contacteer:

ma 21-11-2016 10:58

Chiel schreef:...

@Gerben: Mooi om te zien dat de vaart er weer in zit en de macht terug is in de benen. Wat is het volgende doel?
30 km hazen in Spijkenisse. Geloof dat jij erbij bent :)

Maar het echte doel is om de komende maanden lekker door te trainen.

En ik denk er sterk over om gezellig marathon Hamburg te gaan lopen in het voorjaar.
Success and failure are the same; the only difference is success keeps you up and running.
Runnerd
Lid
Lid

ma 21-11-2016 11:04

Heerlijk gelopen! Had nog wel een paar km's bij gekund :-)

Niet naar Maxim geweest, ik had met m'n schoonzus afgesproken in een 'cafeetje'. Dat was dus 'van Buren' met een enorme drukte! 8O Best grappig, maar toch weer vlot met de bus naar huis.

Goede organisatie ook, dit was mijn eerste maar ik denk dat ik volgend jaar weer ga want het viel me behoorlijk mee. Dan een kleiner tasje afgeven bij de 'garderobe'. Dat zou prima moeten gaan.

Eindtijd: 1.11.54, met een negative split! :) dus doel bereikt (als in 'lekker lopen en onder de 1.15').

Boco nog even de laatste meters aangemoedigd, maar die was in training voor de curacao*)-marathon komend weekend dus hij had een goed excuus :D Anders zou ik hem namelijk nooit ingehaald hebben...

Ja, goede loopdag gehad. Ik ben best tevreden, had blijkbaar wind mee :lol:

*) Of was het Antillen? Een ex-kolonie in elk geval 8)
Chiel
Lid
Lid
Contacteer:

ma 21-11-2016 12:05

gzomer schreef:30 km hazen in Spijkenisse. Geloof dat jij erbij bent :)
Yep, ik ben erbij.
Sub 3 gaat wrs niet lukken. Ben aardig de focus kwijt de laatste weken en weinig gelopen.
gzomer schreef:En ik denk er sterk over om gezellig marathon Hamburg te gaan lopen in het voorjaar.
Leuk. Janine en ik willen ook gaan (en nog vele andere TeamVroemers)
DW-5GWZT
Hens
Benefactor
Benefactor

ma 21-11-2016 16:42

Runnerd schreef:...voor de curacao*)-marathon ...

*) Of was het Antillen? Een ex-kolonie in elk geval 8)
Is Curaçao niet één van de Antillen? :idea:
DRUM
Mister Chat'n'Run 2007
Mister Chat'n'Run 2007
Contacteer:

ma 21-11-2016 20:44

boco schreef: Maar volgende keer geen Maxim meer voor mij.
Ijs en weder dienende ben ik volgend jaar in Maxim ;-)
Iemand FELICITEREN?? Klik HIER
Schema 2010 Weblog
Plaats reactie