zo 09-04-2017 20:47
Ben al een tijdje niet meer op CnR geweest , er zit inderdaad niet veel leven meer in . Toch jammer .
Bij mij een beetje hetzelfde als Mark , ook op t laatst iemand z'n startnr. overgenomen .
Had er eigenlijk niks van verwacht , een druk weekend , op vrijdagavond per ongeluk toch iets teveel gedronken , op zaterdagavond een feest waar ik wel braaf was .
Maar wel moe aan de start dus . Heel rustig begonnen , bij alle drankposten een bekertje water en sportdrank , en ff wandelen. Het is warm , het is druk op Zuid , wegen zijn vaak net te smal , inhalen is vaak niet mogelijk .
Paar keer wildplassen , het schiet allemaal niet op .
Ik weet niet wat 't was , maar na een km of 25 verdwijnt de vermoeidheid , het gesukkel , het tempo gaat omhoog , het gaat lekker , merk dat alles nu scherp binnenkomt , bekenden langs de kant , de muziek , ik loop te lachen , het voelt super .
Affijn , lang verhaal kort , de 2e helft ging dus sneller dan de eerste 21 zag ik net op de site van de marathon . M'n tijd was niet om over naar huis te schrijven , 4 uur en 20 seconden , maar voelde me wel een marathonloper en dat voelde geweldig .
O ja , onderweg hoorde ik een aantal keer . "Hee , nog een blote voetenloper " , die een paar minuten voor me zou lopen . Ik herinner me , dat Menno van plan was om ook de marathon te lopen . Dus , als je het was , en je leest dit , vertel je verhaal , want heb je niet bij kunnen halen .
En PS nr 2 , het begint al bijna normaal te worden , na afloop weer geinterviewd door TV-Rijnmond . Was bang , dat ik weer alleen maar onzin verteld had , maar 't viel mee zag ik net in de herhaling .