Viking Run

Aankondigingen, verslagen, tips, afspraken
Plaats reactie
Jooost
Lid
Lid

zo 18-06-2017 8:30

Had me dan 2 maanden geleden opgegeven om mee te doen , voor die Viking Obstacle Run . En met 3 collega's ( de baas betaalde ) gingen we , ergens bij Nijmegen . We hadden alle 4 geen idee , nooit eerder gedaan , laat 't maar gebeuren .
Zelf was ik wel wat sceptisch , oke , lopen dat lukt wel , maar al die gekkigheid eromheen , uiteindelijk iets van 50 obstakels , ga ik dat leuk vinden , overleef ik dat wel met m'n ouwe lichaam ?
Het feit , dat ik dit nu zit te typen bewijst dat er nog ( een beetje ) leven in mij zit . M'n typspieren zijn dan ook zowat de enige spieren die geen pijn doen . Plus gekneusde ribben , kapotte knieen en een wondje onder m'n voet .
En toch , het was superleuk , vaak ook niet , apenkooien voor volwassenen , een pretpark vol zelfkastijding . Nog nooit zo lang erover gedaan om 19 km af te leggen .
En al die andere deelnemers , jong en fit . Kan me voorstellen , dat men hardlopen alleen maar saai vindt . Een marathon is voor bejaarden .
O ja , en morgen dan weer werken . Benieuwd of onze baas nog steeds nog steeds zo blij met ons is , als we op krukken of in het verband binnenkomen .
roen
Lid
Lid

di 20-06-2017 20:52

Ha Jooost. Niets voor mij, dat soort gekkigheid. Ik blijf liever heel. Als ik van collega's over dat soort evenementen hoor voel ik me heel oud. Zoals je al sprak: (ultra)marathons zijn voor bejaarden. Je zou zeggen dat jij als BV loper een voordeel moet hebben bij een Viking Obstacle Run.
Jooost
Lid
Lid

di 20-06-2017 23:15

Hoi Roen , je hebt gelijk , het is gekkenwerk voor ons , oudjes , die obstakel runs . Aan de andere kant , het is nu toch te warm om te lopen , vind t wel lekker dat ik door die gekneusde ribben ff niks meer kan . Altijd dat geloop , het is toch een soort dwangmatigheid , een verslaving .
En of ik er voordeel aan had om blootvoets te zijn ? Ik weet niet hoor , sommige stukken waren superleuk , andere gedeeltes ( bezaaid met scherpe steentjes , wie legt die dingen overal altijd neer ? ) waren wat minder dus .
Hoe is 't met jou , nog ( grootse ) plannen ? Zag laatst het programma van Tom Waes over de Marathon des Sables , en zondag aanstaande ook op de belgische tv geloof ik een docu over de Spartathlon . Ik wil je niks aanpraten , 't kwam zomaar in me op .
Hier alles oke dus , geen plannen , biertje erbij , niks mis mee .
Plaats reactie