CITY - PIER - CITY 19-03-2005

Aankondigingen, verslagen, tips, afspraken
Rupert
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

ma 22-11-2004 7:22

Geachte heer/mevrouw,

Schrijf u ook dit jaar weer in voor de Fortis City-Pier-City Loop op 19 maart 2005! Sinds 1 november is de online inschrijving weer geopend voor de trimlopen en wedstrijdlopen van de 10 kilometer en de Halve Marathon. Kijk hiervoor op www.fortiscpcloop.nl. Hier vindt u ook meer informatie over het programma, het parcours en extra's als het t-shirt, de Pastaparty etc.

Met vriendelijke groet,

namens
Stichting Atletiek Evenementen
E-mail: info@fortiscpcloop.nl

RUPERT DE LING
alias: DE HAAGSCHE OOIEVAAR
alias: DE PATER FAMILIAS VAN CHATNRUN :lol:
Het kan mij niet schelen wat je doet,
het gaat mij er om wie je bent.
Walter
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

ma 22-11-2004 9:23

Nu ik gisteren op Super Sunday Seven Hills een gloednieuwe p.r. op de 15 km heb gelopen moet er eigenlijk ook een komen op de halve marathon en zou mijn Haagsche CPC dan niet een buitengewone mooie gelegenheid daarvoor kunnen zijn.

Walter
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen."
Frans Daels
janthijs
Lid
Lid
Contacteer:

ma 22-11-2004 9:49

Als voorbereiding op de Roparun heeft mijn team HispaFruit zich inmiddels ingeschreven. Ik ben ook weer van de partij en hoop dat de wind in Scheveningen inmiddels is gaan liggen. Vorige week de laatste zandkorrels uit mijn oog en oor gepeuterd. Tot nu toe is de CPC mij niet zo goed gezind. Mijn snelste tijd was vorig jaar onder erbarmelijke omstandigheden 1:46.25. Moet dus nu onder de 1:45 kunnen. Zeer zeker als ik Walter of Ruud voor mij zie. Maar eerst nog effe Egmond om ons druk over te maken.

Groetjes Jan.
loop om te leven

XXIV, Rotterdam, Amsterdam, Den Haag, Etten Leur, Berlijn, Zeeuwsekust, Hilvarenbeek, Eindhoven, Diever, Apeldoorn, Leiden, New York, ZuiderZee
ptaurus
Lid
Lid
Contacteer:

ma 22-11-2004 10:00

Inmiddels al weer enige tijd geleden ingeschreven. Het wordt mijn volgende doel. Op 26 december (12 weken voor uur "U") begint de voorbereiding op de CPC.

paul
Ruud
Benefactor
Benefactor

ma 22-11-2004 11:03

Natuurlijk ben ik erbij!

Egmond is de enige loop die nog voor de CPC op het programma staat maar het enige dat ik daar wil bereiken is een tijd van binnen de 2 uur
(na 2.14.14 '91, 2.09.49 '03 en 2.12.35 '04) zou dat een mooie tijd zijn.

Nu ik overal loop te verkondigen dat ik bij de CPC eindelijk eens rond de 1.45(verbetering PR met ruim 8 minuten)wil lopen, zal ik daar ook serieus voor gaan trainen natuurlijk.

Het lijkt misschien wat overmoedig maar we zullen zien op 19 maart
:!:
Henkie
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

ma 22-11-2004 12:59

Ook ik ben na het verbeteren van mijn pr op de 15 kilometer gisteren in Nijmegen van plan om in 2005 mijn pr op de halve te gaan verbeteren, aangezien Egmond aan Zee er voor mij dit jaar niet inzit ( uitgerekend die dag is mijn vriendin uitgerekend :D ) heb ik besloten om mijn pr op 19 maart te gaan aanvallen tijdens de CPC........als er mensen zijn die tips/ervaringen hebben voor wat betreft het combineren van trainen en vaderschap dan houd ik me van harte aanbevolen.......Maar 19 maart ben ik hoe dan ook van de partij!!
Walter
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

ma 22-11-2004 13:25

A-status
De Fortis City-Pier-City Loop is door de IAAF (wereld atletiek federatie) in de A-categorie, de hoogste klasse, ingedeeld. Deze status is wereldwijd verder alleen toebedeeld aan 5 andere internationale halve marathons in de volgende steden: Lissabon, Berlijn, Parijs, Udine en Milaan. Nederland heeft nu met Den Haag dus ook een halve marathon die valt onder de internationale toppers! De IAAF beoordeelt de halve marathon op diverse zaken omtrent de organisatie, waarvan het deelnemersveld een belangrijk deel uitmaakt.

Walter
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen."
Frans Daels
janthijs
Lid
Lid
Contacteer:

ma 22-11-2004 13:54

Henkie schreef:Ook ik ben na het verbeteren van mijn pr op de 15 kilometer gisteren in Nijmegen van plan om in 2005 mijn pr op de halve te gaan verbeteren, aangezien Egmond aan Zee er voor mij dit jaar niet inzit ( uitgerekend die dag is mijn vriendin uitgerekend :D ) heb ik besloten om mijn pr op 19 maart te gaan aanvallen tijdens de CPC........als er mensen zijn die tips/ervaringen hebben voor wat betreft het combineren van trainen en vaderschap dan houd ik me van harte aanbevolen.......Maar 19 maart ben ik hoe dan ook van de partij!!
Tussen twee flessen door heb je vooral 's nachts toch tijd genoeg :lol:
loop om te leven

XXIV, Rotterdam, Amsterdam, Den Haag, Etten Leur, Berlijn, Zeeuwsekust, Hilvarenbeek, Eindhoven, Diever, Apeldoorn, Leiden, New York, ZuiderZee
DRUM
Mister Chat'n'Run 2007
Mister Chat'n'Run 2007
Contacteer:

ma 22-11-2004 14:49

Henkie schreef:als er mensen zijn die tips/ervaringen hebben voor wat betreft het combineren van trainen en vaderschap dan houd ik me van harte aanbevolen.......Maar 19 maart ben ik hoe dan ook van de partij!!
:wink: Daar worstel ik al 6 jaar mee! Ik ben opgehouden met op schema's te trainen toen mijn oudste zoon geboren is, in 98 dus. Dit jaar voor het eerst sinds 98 weer geprobeerd om serieus te trainen en het valt niet mee om daar genoeg tijd voor vrij te maken. Als ik 4 of 5 keer per week wil trainen, ben ik onderhand genoodzaakt een babysit in te schakelen en dat gaat me een beetje te ver.

's Ochtends heel vroeg trainen, voor het gezinsleven "op gang komt" is misschien een tip. (maar niet geschikt voor intensieve trainingen)

groeten
Ton
Iemand FELICITEREN?? Klik HIER
Schema 2010 Weblog
PastaRunner
Lid
Lid
Contacteer:

ma 22-11-2004 18:34

's Ochtends heel vroeg trainen, voor het gezinsleven "op gang komt" is misschien een tip. (maar niet geschikt voor intensieve trainingen)

groeten
Ton[/quote]

Die van ons zijn nu bijna 20 en 17, dus je hebt nog even te gaan en denk nu niet dat je meer tijd over hebt als ze groter zijn..........
Daarom Drum, zijn jouw tijden om van te smullen en dat met zo'n druk gezinsleven, benijd je wel.
Ik heb me erbij neergelegd om dat te trainen wat mogelijk is, het gezinsleven vergt nu eenmaal heel veel tijd naast mijn passie...Logistiek.
Rupert
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

ma 22-11-2004 21:42

Walter schreef:Nu ik gisteren op Super Sunday Seven Hills een gloednieuwe p.r. op de 15 km heb gelopen moet er eigenlijk ook een komen op de halve marathon en zou mijn Haagsche CPC dan niet een buitengewone mooie gelegenheid daarvoor kunnen zijn. Walter
Natuurlijk is de CPC ongetwijfeld de enigste mogelijkheid. Er is nergens ter wereld een snellere ½ Marathon, zegt de Haagsche Ooievaar :wink:
En die kan en moet het toch wel weten :lol: :lol: :lol:
DRUM
Mister Chat'n'Run 2007
Mister Chat'n'Run 2007
Contacteer:

ma 22-11-2004 22:28

Rupert schreef: Er is nergens ter wereld een snellere ½ Marathon, zegt de Haagsche Ooievaar :wink:
Als je tenminste niet van de strandboulevard afgeblazen word!! :wink:

groeten
Ton

PS: Misschien doe ik ook wel weer mee, café Ludieck??
Iemand FELICITEREN?? Klik HIER
Schema 2010 Weblog
Rupert
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

ma 22-11-2004 23:08

[quote="DRUM
Als je tenminste niet van de strandboulevard afgeblazen word!! :wink:
[/quote]

Ach, de boulevard moet soms ook schoon blijven. Vandaar dat blazen. Weet je nu ook wat onder Pierewaaien verstaan wordt :lol: :lol: :lol:
UnixIt
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

ma 22-11-2004 23:09

Ik probeer er ook te zijn, 21,1 of 10km, net hoe het in mijn voorbereidingen gaat passen...
Ralph aka UnixIt

UnixIt's Perimeter
You never know until you tri!
Rupert
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

ma 22-11-2004 23:15

UnixIt schreef:Ik probeer er ook te zijn, 21,1 of 10km, net hoe het in mijn voorbereidingen gaat passen...
Dan wordt het toch nog gezellig! In ieder geval bij de Chat after the Run :wink:
Plaats reactie