CITY - PIER - CITY 19-03-2005

Aankondigingen, verslagen, tips, afspraken
kouketer
Mister Chat'n'Run 2006
Mister Chat'n'Run 2006
Contacteer:

vr 25-03-2005 22:46

Rupert schreef: Zit zelfs stiekem te denken aan de Amsterdam Marathon 2005.
Gouden tijden met Geert komen weer in herinnering....
(lang niets van Geert gehoord trouwens)

Henk
PR-lijst
DW67H6G
"dij t haardst runt is t eerst achter de poest..."
Rupert
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

za 26-03-2005 10:42

kouketer schreef:
Rupert schreef: Zit zelfs stiekem te denken aan de Amsterdam Marathon 2005.
Gouden tijden met Geert komen weer in herinnering....
(lang niets van Geert gehoord trouwens) Henk
Ja Henk,

Geert, "De Leeuw van Vlaanderen", is en zal altijd in mijn herinnering blijven. Zo een uiterst vriendelijke Vlaming kan niemand vergeten.
Hij wilde zo graag een Marathon lopen en vroeg op het forum van Runnersworld om mijn raad en advies. Als dank daarvoor liep hij zijn eerste Marathon in Nederland, in Amsterdam op 20 oktober 2002 waarbij ik hem een heel klein beetje mocht helpen om in zijn eerste Marathon een tijd van 3:18 neer te zetten en nog steeds zijn ze in het Olympisch Stadion aan het dweilen want onze tranen van vreugde hebben rijkelijk gevloeid en sindsdien zijn wij bloedbroeders geworden. Dat zijn inderdaad gouden tijden om never nooit te vergeten waarbij ik als kleine geste terug met hem de Dwars door Brugge 2003 heb gelopen.

Gelukkig heeft " de Leeuw" mij weer eens een e-mail gestuurd.
Wij hoeven ons geen zorgen te maken want alles verloopt prima met hem in Bavegem, België.
Alleen op het werk heeft hij het tamelijk druk momenteel wat zijn bezoekjes aan chat 'n run serieus beperkt, zo laat hij mij weten.

Ondertussen traint hij meer dan ooit en zo kennen wij hem ook. Hij heeft zijn droom om de Marathon binnen de 3 uur te lopen en mocht ik hem daarbij weer eens kunnen helpen, geen seconde zal ik het nalaten dit te doen. Geert focust zich dit jaar wel op slechts één marathon in het najaar. Al de andere wedstrijden zijn in functie van.
Hij heeft mij gevraagd of ik hem één kan aanraden in oktober en welke Marathon zou dat dan zijn?
Het kan mij niet schelen wat je doet,
het gaat mij er om wie je bent.
Plaats reactie