Roelsken vs frankie

Aankondigingen, verslagen, tips, afspraken
frankie
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

do 27-01-2005 22:37

Zondag vind in Mol aan het zilvermeer de voorlaatste crosscup wedstrijd.

1 van de 6 topwedstrijden in Belgie.

In Mol lopen zowel ik als Jonas de korte cross. 3350 meter.

Over dit duel zijn we al lang bezig en beiden willen we elkaar kloppen :D :D :D
wie doet een gokje?

JOnas heeft deze winter al een paar heeel sterke korte crossen gelopen.

Ik zit in volle opbouw,nog geen weerstand getraind enkel uithouding,mss zal dit zondag de dood zijn voor mij. maar Jonas,ik ga ervoor :wink:

Wie is tegenstander?heel de Belgische top en wat buitenlandse atleten
pr: 1500meter:3.47 -3000:7.57---5000:13.50---10000:29.24---15km:45.31.
Erik
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

do 27-01-2005 23:07

In ieder geval veel succes alle twee.Frankie,vergeet niet dat Jonas een paar weken heeft stil gelegen met een scheenbeenontsteking.Zo kansloos ben je dus zeker niet aanstaande zondag.

Erik
stay alive!
frankie
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

do 27-01-2005 23:10

Erik schreef:In ieder geval veel succes alle twee.

Erik
ik heb een jaar stilgelegen :D vorig jaar liepen we daar ook beiden,en toen liep Jonas heel de wedstrijd voor me,maar laatste honderden meters ging ik er over
Roelsken
Lid
Lid
Contacteer:

do 27-01-2005 23:20

Hallo iedereen,

ik denk dat de kansen eigenlijk "fifty-fifty" zijn. Frank is in volle opbouw om nog een goed BK te lopen, terwijl ik een weekje geleden terug herbegonnen ben na een zoveelste scheenbeenvliesonsteking..
Ik moet er wel bijzeggen dat ik 'maar' bijna 2 weken stilgelegen heb, dus ik ga zeker en vast nog wat kruit in de benen hebben. Alleen zal deze heus niet zo goed zijn als de Cross-Cup-manche van Brussel waar ik 24& 14e Belg werd...

Vorig jaar draaide het duel uit in het voordeel van Frankie , ik hoop dat het dit jaar net andersom zal zijn... Ik zit in ieder geval beter als vorig jaar qua conditie (ook na blessure), Frank heeft ook een stap voorwaarts gezet. Dus... spannend zal het in ieder geval zijn door aan de boorden van het Zilvermeer! Ik knok voor men plaats door het zand & de bossen, en liefst dan voor den Bollen :lol:

Als ik dan toch een pronostiekje moet wagen, gok ik op Frankie :twisted:
Kwestie van den druk redelijk hoog te leggen bij hem :P

Sportieve groeten en tot zondag!
Roelzie

ps: Frankie, je gaat eraan man :evil: :lol:
The second is the first of all the loosers!
==> Visit Atletiekpronostiek 'De Gouden Spike' of Website AC Zele <== Thx
boco
Mister Chat'n'Run 2005
Mister Chat'n'Run 2005
Contacteer:

vr 28-01-2005 1:23

frankie schreef: vorig jaar liepen we daar ook beiden,en toen liep Jonas heel de wedstrijd voor me,maar laatste honderden meters ging ik er over
Dat is psychisch gezien een sterk voordeel. Zorg dan ook dit keer dat je Jonas niet voorbij loopt, tot de echte eindsprint. Dan ga je opnieuw over hem heen. Hij weet dat je dat kunt. :twisted:
't Giet oe goed, bi'j al wa'j doet!
If you've reached your goals, you haven't set them high enough.
Rupert
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

vr 28-01-2005 7:54

Wie er ook mag winnen, zorg dat je fier kan zijn op u zelf. Dat gij als het mag een PR zal lopen en zo niet dat je in ieder geval kan terug kijken op een fijn en goed gelopen wedstrijd. Winnen is top maar is de beste niet, die goed tegen zijn verlies kan.

Amai. amai snelle Belgen, ik wens U allen heel veel succes !!!
Het kan mij niet schelen wat je doet,
het gaat mij er om wie je bent.
steepletje
Benefactor
Benefactor

vr 28-01-2005 20:54

Ik wil Jonas een beetje positief stimuleren en uitdagen, dus ... tip ik op Frank :twisted:

Allebei heel veel succes!

Karine
http://www.bloggen.be/kloddeloper/
Loosers find excuses, winners find a way!
DRUM
Mister Chat'n'Run 2007
Mister Chat'n'Run 2007
Contacteer:

za 29-01-2005 0:50

Heel rationeel gedacht moet ik op Frank tippen, zijn 5km is sneller dan die van Jonas, 'n seconde of 30 (of Jonas moet stiekum zijn PR verbeterd hebben en dat niet gemeld hebben hier :evil: ),
maar aangezien ik alle zuiderburen even graag mag, hoop ik dat het tot een fotofinish komt

groeten
Ton
Iemand FELICITEREN?? Klik HIER
Schema 2010 Weblog
nikeboy
Lid
Lid
Contacteer:

za 29-01-2005 12:54

Als kenner zal ik hier ook eens iets efkes platseren :D
Jonas heeft dit jaar een heel sterk seizoen achter de rug maar ook Frank klimt naar zijn beste niveau. Het zal er volgens mij echt op aankomen van de eerste ronde te doseren. Ik verwacht alleen dat beiden heel veel naar elkaar zullen kijken en daardoor niet echt op hun niveau lopen. Eerder een eigen wedstrijdje.

Maar er zitten natuurlijk grote verschillen tussen beide lopers, Frank is iemand die het moet hebben van lang. hij traint dan ook vele km's. Jonas loopt vooral vlotte en snelle trainingen. Maar toch denk ik dat Frank gaat winnen. Maar Jonas ik supporter ook voor u zulle.

En mannen hopelijk kunnen we binnen enkele jaren samen strijden op crossen en piste!!! Tegen dan zal ik er ook staan. Ik had er graag nu al bijgeweest maar ik laat verstek gaan om volgende week Jonas het vuur aan de schenen te leggen op het Provinciaal kampioenschap in ninove!! Ik zal van start gaan op de korte cross al ben ik eigenlijk een man voor de lange afstanden en ik train in de winter dus ook geen snelheid. Op dat vlak heeft jonas dus een stapje voor, maar ik weet dat Ninove heel slecht kan liggen(zware modderstroken) en daar ben ik met mijn klein fouléken natuurlijk beter in dan Jonas met zijn lange halen. Dus ook daar de strijd tussen de beste chatnrunner!!!

Greetz, koen
frankie
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

za 29-01-2005 23:31

Het zal spannen morgen aan het zilvermeer.

Bah,en ik haat mul zand om in te lopen.heb het liever van een tempo lopen.

Jonas,morgen ga ik net zoals vorig jaar niet door het zand,maar net in het water van het zilvermeer lopen :lol: dat gaat me sneller.

en ik heb geen idee wie zal winnen,het zal spannend worden.
wel leuk dat we beiden uitkijken naar dit duel :lol:
Ik heb deze week keihard getraind,en de conditie word steeds beter,maar zit noglang niet op niveau. daarvoor is hetwachten tot het bk of wel tot in de zomer.

JOnas ik zal strijden voor een plaats bij de eerste 20,het zal moeilijk worden,maar ik probeer het.En een snelle start is ook belangrijk in Mol.
tot morgen
en veel succes
DRUM
Mister Chat'n'Run 2007
Mister Chat'n'Run 2007
Contacteer:

za 29-01-2005 23:38

Ik had een reactie in een ander topic geplaatst, tevens met een vraag waar Frank in dit topic al antwoord op geeft

groeten en nogmaals heel veel succes beiden!!Ben zeer benieuwd naar de uitslag
Ton

DRUM schreef:
frankie schreef:morgen wedstrijd
Als je nou eens met Jonas afspreekt elkaar te helpen tot 500 meter voor de finish en dan ieder voor eigen kans te gaan? Zou dat jullie positie in het totaalveld geen goed doen?
Hoe schat je je positie in het totale veld trouwens in? Belgische top plus buitenlandse atleten toch?

Groeten en succes morgen
Ton

PS: persoonlijk denk ik dat je gehakt gaat maken van onze Zeelse vriend :wink:

Zo, Jonas staat ook weer op scherp :D
Schema 2010 Weblog
frankie
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

za 29-01-2005 23:49

DRUM schreef:Ik had een reactie in een ander topic geplaatst, tevens met een vraag waar Frank in dit topic al antwoord op geeft

groeten en nogmaals heel veel succes beiden!!Ben zeer benieuwd naar de uitslag
Ton

DRUM schreef:
frankie schreef:morgen wedstrijd
Als je nou eens met Jonas afspreekt elkaar te helpen tot 500 meter voor de finish en dan ieder voor eigen kans te gaan? Zou dat jullie positie in het totaalveld geen goed doen?
Hoe schat je je positie in het totale veld trouwens in? Belgische top plus buitenlandse atleten toch?

Groeten en succes morgen
Ton

PS: persoonlijk denk ik dat je gehakt gaat maken van onze Zeelse vriend :wink:

Zo, Jonas staat ook weer op scherp :D
dank u wel
ik denk eerste 25 zo iets.
Jonas was 24ste in Brussel en 14de Belg.Maar Brussel is wel 1 van de grotere crossen in de wereld.

ik denk zelf eerste 25 op en 40 seconden a 1 minuut van de winnaar.
DRUM
Mister Chat'n'Run 2007
Mister Chat'n'Run 2007
Contacteer:

za 29-01-2005 23:57

nikeboy schreef:daar ben ik met mijn klein fouléken natuurlijk beter in dan Jonas met zijn lange halen. Greetz, koen
Nu weet ik nog niet :evil: quote uit vandale woordenboek:

U hebt gezocht op fouleken:

Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.

Maar ik vermoed dat het met postuur te maken heeft, klein met hoge pasfrequentie :wink:

groeten
Ton
Schema 2010 Weblog
steepletje
Benefactor
Benefactor

zo 30-01-2005 9:53

DRUM schreef:
nikeboy schreef:daar ben ik met mijn klein fouléken natuurlijk beter in dan Jonas met zijn lange halen. Greetz, koen
Nu weet ik nog niet :evil: quote uit vandale woordenboek:

U hebt gezocht op fouleken:

Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.

Maar ik vermoed dat het met postuur te maken heeft, klein met hoge pasfrequentie :wink:

groeten
Ton

een kleine foulé, is lopen met kleine pasjes.
Grote foulé dus met grote passen
http://www.bloggen.be/kloddeloper/
Loosers find excuses, winners find a way!
nikeboy
Lid
Lid
Contacteer:

zo 30-01-2005 9:58

grote passen noemen ze een grote foulé, kleine passen een kleine foulé. Dus voor de psite en het snelle werk heb je best een grote foulé en voor de echte moddercrossen een kleine foulé. Het is logisch omdat ik nogal klein van gestalte ben dat ik een kleine foulé heb, maar je kan er op trainen om hem te vergroten. Keep up working!!!
Plaats reactie