Ik heb een prima dag gehad bij het N.K.-indoor masters waar ik mij voor de 60 en 400 meter had ingeschreven.
Erg leuk om dergelijke afstanden te lopen omdat ik eigenlijk gewoon geen sprinter ben !!
Mooi om het totale evenement met alle regeltjes en zaken mee te maken.
Praktisch was ook dat ik vlak in de buurt van het Omnisport woon.
M'n 400 ging in 01:11'16 waarbij ik hoog in baan 4 liep wat best zwaar lopen was. Ik zakte in de bochten steeds wat af en had moeite om iets rechts van de linkerlijn te blijven lopen. Maar goed, ik had van te voren al bedacht om hier extra op te letten en het lukte goed.
M'n 60 ging in 00:10'05 waarbij ik in tegenstelling met de andere deelnemers meer moeite had om echt goed van het startblok weg te schieten. Maar ja, we doen dat ook nooit bij de A.V. en ook is er geen sprinttrainer.
Beiden afstanden gemiddeld iets boven de 20 km/uur gelopen dus.
Altijd fascinerend en onbegrijpelijk dat Haile en soortgelijke snelle atleten de marathon op deze sprintsnelheden kunnen lopen.
Ik hoef dat niet te proberen !!
Een verrassing was dat ik zowaar aan de 60 m-finale mocht meelopen omdat meerderen aanvankelijk al voor de series afzegden en er meerderen die eigenlijk in de finale zouden lopen hadden afgemeld.
Ze wilden denk ik naar huis !!
De finale liep ik in 00:10'22.
Redelijk constant dus t.o.v. de tijd in de serie.
Samen met Peter (DonK) en Jimmy (JimBoss) en veel clubgenoten opgetrokken wat uiteraard leuk was.
Ook super dat Dick op de tribune aanwezig was.
Prima om met Jimmy in de 60 m-serie te lopen en Peter gefeliciteerd nogmaals met je zilveren en bronzen medaille !!
Het was als totaal een belevenis om mee te maken ..
-----
Evelyne gefeliciteerd met je podiumplek !!