Eerste wedstrijd na trainingsperiode op basis van souplessemethode. Tussentijden tot 7 km zijn ook sneller dan normaal, dus ik geloof dat ik wel progressie heb gemaakt.

Vooruit dan, een iets uitgebreidere versie op mijn site:tOOter schreef:Ik vind het knap zoals mensen een kort verslag kunnen maken. Het is mij weer niet gelukt:![]()
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 3d6ae35df1
Maar toch onderweg wel de voeten bijtijds optillen neem ik aan!?Chiel schreef:Fijne laagdrempelige wedstrijd die Safarirun.
Niet nodig. Glijden door de modderboco schreef:Maar toch onderweg wel de voeten bijtijds optillen neem ik aan!?Chiel schreef:Fijne laagdrempelige wedstrijd die Safarirun.
Mooie cross, jammer idd dat ie samenviel met 3 andere crossen (Best, Breda, Venray). Ik heb die alle 4 al eens gelopen (op Venray na allemaal minstens 4x), dit keer werd het Best; onze eigen regio en zaterdagtrainingslocatie. Daar heb ik mijn 1111e streak-week afgeslotenEide schreef:Vandaag de Schietbergencross in Geldrop gelopen, zo ongeveer bij mij in de achtertuin. Rustig met de vrouw er naar toe gedribbeld zelfs
8e overall, eindtijd 44:14.
1e ronde - 10:51
2e ronde - 11:11
3e ronde - 11:06
4e ronde - 11:04
Leuke loop, mooi parcours, goed georganiseerd, hartstikke gezellig en bovendien nog prima gelopen ook. Prima dagje dus.
Progressie is altijd leuk hoewel ik zelf voornamelijk heel blij ben dat ik eindelijk eens voor langere tijd blessurevrij ben. Dat merk ik toch wel heel goed hoor, die consistentie. Daarnaast heb ik zelf het idee dat ik door meer trainen minder gevoelig ben geworden voor blessures.AdP schreef:Leuk om te lezen dat het zo goed gaat en dat je dit ook leuk vind; goed bezig
Ja de agenda dit jaar is minder fraai dan vorig jaar. Toen liep ik de Schietbergen cross, de heuvelrug cross, en de Joe Mann bosloop (Geldrop, Uden, Best). Alle 3 leuke crossen, die nu in hetzelfde weekend vielen. Dit jaar werd het Best, omdat mn teamgenootjes daar ook heen gingen. Dat maakt het gezelliger. Hopelijk volgend jaar weer een mooiere agenda. Wel handig dat er geen cross is tijdens de Kruikenloop, al moet ik nog beslissen of ik ga.AdP schreef:Mooie cross, jammer idd dat ie samenviel met 3 andere crossen (Best, Breda, Venray)
Klopt, maar dan als in 'minstens 1 training per week'.evelyne schreef:1111x7:365=21,30AdP schreef: Daar heb ik mijn 1111e streak-week afgesloten.
Meer dan 21 jaar streaken?