Resultaten afgelopen week(end)!

Aankondigingen, verslagen, tips, afspraken
loopgek
Lid
Lid
Contacteer:

ma 28-03-2016 21:37

Vandaag ver weg van huis (in combinatie met een paar dagen bungalowvakantie) in Swalmen gelopen. Altijd leuk ; andere omgeving en lopers die je niet kent. Vier rondjes van 2,5km met steeds een doorkomst op de markt: en dan een speaker die wel nederlands lijkt te praten maar toch versta ik hem net niet :roll:
Leuk :-)
Hardlopen kent geen wetten: hardlopers hebben opvattingen.
Loopgek heet in het echt JanWillem zie ook www.loopgek.nl
Musicmaestro
Lid
Lid
Contacteer:

di 29-03-2016 6:43

Holenmens schreef:Tenzij je petje oranje was heb ik he niet gezien! ik was na exact een uur binnen, beetje enthousiast gestart; 5km in net geen 22 minuten. Het tegen de wind in hangen ging iets moeizamer! Het is net of het altijd hard waait daar in het oosten :-)
rood/oranje what's in a name....

lekker gelopen afgelopen zaterdag tot voorbij 5 km, toen kreeg ik enorme buikkramp ('s morgens gewerkt, veel te veel lopen snoepen in de bakkerij :oops: ); wat rustiger aan dan maar, maar dat was ook maar voor korte duur beter. Bij een polderwoning zag ik mensen in de tuin en gevraagd of ik naar de wc mocht 8) :D en dat gaf enorme opluchting natuurlijk. 3' vertraging en dan vol gas richting de finish. Ik heb enorm veel mensen nog ingehaald (waarvan de meesten 2 rondjes/25 km liepen denk ik) en het groepje nog bijgehaald waar ik mee samenliep voordat ik mijn sanitaire stop had. Geen gps klokje mee, maar het ging op het eind wel naar 4'/km voor mijn gevoel.

Uiteindelijk 12,8 km in 58'30.

@Holenmens: heb ik je dan niet ingehaald? Dan moet je me haast wel hebben zien lopen?

Edit: je liep 5 km....
Weer strak aan de bak :D

Fitcoach Allan van Alten
fitcoach.nu
(sport)massages en coaching
Holenmens
Lid
Lid

di 29-03-2016 8:40

Ja, dan heb ik je wel gezien, ik liep wel degelijk de 12,8, en ben je voorbijgegaan in het eerste gedeelte, mijn tijd was 59:21, je zal me op het laatste stuk voor we Hulst indoken weer hebben voorbijgelopen!
Musicmaestro
Lid
Lid
Contacteer:

di 29-03-2016 15:06

Holenmens schreef:Ja, dan heb ik je wel gezien, ik liep wel degelijk de 12,8, en ben je voorbijgegaan in het eerste gedeelte, mijn tijd was 59:21, je zal me op het laatste stuk voor we Hulst indoken weer hebben voorbijgelopen!
okee; ik snap het. Eerste 5 km ging bij mij ook lekker, laatste stuk idd behoorlijk tegenwind!

Hier de foto, ik ben dan (die knappe vent ;) ) met dat RODE/ORANJE petje hee

Afbeelding

zie ook Plaats hier je mooiste aktiefoto.

Fitcoach Allan van Alten
fitcoach.nu
DRUM
Mister Chat'n'Run 2007
Mister Chat'n'Run 2007
Contacteer:

di 29-03-2016 17:52

loopgek schreef:en dan een speaker die wel nederlands lijkt te praten maar toch versta ik hem net niet :roll:
Leuk :-)
Ja wat wil je in Sjwame, dat gaat al richting middenlimburg ;-) Het klinkt wel een stuk vriendelijker dan Noord-limburg waar ik zelf vandaan kom
Iemand FELICITEREN?? Klik HIER
Schema 2010 Weblog
Musicmaestro
Lid
Lid
Contacteer:

za 02-04-2016 16:49

I love it when a plan comes together!

Westdorpe 14,3 km (14,5?) in 1:00'30 (oid)!
Echt super gelopen en goed verdeeld!

Ook trots op mijn meiden die met z'n 2tjes zich hebben vermaakt en lief zijn geweest toen ik aan het hardlopen was. 😄😀😆 (vrouwlief was ziek thuis)

Fitcoach Allan van Alten
fitcoach.nu
Eide
Lid
Lid
Contacteer:

za 02-04-2016 17:34

Bij de Caubergtrail de 28km gelopen. 2:47 bij 600 hoogtemeters en nog een redelijk nette klassering ook. Ik ben zeer tevreden en nog veel belangrijker, ik heb heerlijk gelopen en mij prima vermaakt.
tOOter
Lid
Lid
Contacteer:

za 02-04-2016 19:23

Hé, die Cauberg Trail heb ik ook gelopen. Ik heb er veel langer van genoten en in ruil daarvoor krijg ik er wel ruim 850 hoogtemeters (stijging) van Garmin voor terug. :)
Ik heb me ook prima vermaakt, het lopen was vandaag 'bijzaak'. Van tevoren had ik afgesproken om met een bekende samen op te lopen. Vorig jaar kwamen we samen nog sprintend over de finish na 50 km Salland Trail, maar nu heeft hij al maanden flinke klachten door een hernia. Hij wilde toch gaan lopen, met nog een ander maatje, dus hij mocht het tempo bepalen. Het kwam mijn lijf ook wel goed uit om het deze keer wel echt rustig aan te doen. We hebben weer bijna 30 km kunnen bijkletsen. :)
Eide
Lid
Lid
Contacteer:

za 02-04-2016 20:27

tOOter schreef:Hé, die Cauberg Trail heb ik ook gelopen. Ik heb er veel langer van genoten en in ruil daarvoor krijg ik er wel ruim 850 hoogtemeters (stijging) van Garmin voor terug. :)
GPS horloges en hoogtemeters :lol: Geen idee wat we nu echt aan hoogtemeters hebben gepakt.

Ik kwam daar trouwens best veel bekenden tegen. Grappig hoe je toch veelal dezelfde gezichten terug ziet.
tOOter
Lid
Lid
Contacteer:

za 02-04-2016 20:33

Eide schreef:....

Ik kwam daar trouwens best veel bekenden tegen. Grappig hoe je toch veelal dezelfde gezichten terug ziet.
Klopt, ik sprak onderweg een vrouw die ik bij de Wisenttrail had gezien en een man die vorige week ook in Diever liep. Hij blijkt in Leeuwarden te wonen 8O ... en ik dacht dat ik best ver van huis was.
Zo liepen er nog heel wat (vage) bekenden rond. En jij .... nu hebben we elkaar nog niet in het echt ontmoet.
JurP
Lid
Lid
Contacteer:

za 02-04-2016 22:28

Lekker weertje vandaag om een wedstrijdje te doen. Ik vind het altijd fijn als het geen gedoe is met allerlei kleding aan en uit voordat het begint. Kon vandaag gewoon in de korte broek heen. Wel nog met een shirtje met lange mouwen inlopen, maar das wel goed ook, anders is het te warm voor mij tijdens de loop.
10EM stond er op het programma. Een kilometer of 3 had ik gezelschap. Daarna liep ik alleen, met een clubgenoot een meter of 200 voor mij, en op 50m ofzo iemand achter mij. De half verharde paden lagen me minder goed dan vorig jaar. Maar wat stukken zandpad op een km of 12 waren er dit jaar uit. Dat was erg fijn. Zand en wind tegen laat in de wedstrijd is niet echt fijn. Dit jaar dus een iets makkelijker laatste stuk. Mijn achtervolger ging me iets voor km12 voorbij. Na 50m aanhaken vond ik het wel goed. Mijn voorligger kreeg het moeilijk. Daar kon ik dus mooi op in gaan lopen. Iets voor de finish was ik er bij. We liepen dezelfde tijd :) Mijn voorliggende achtervolger zat er 4 seconden voor. Die heeft het dus ook nog even zwaar gehad. De tijd werd 1:01:14. Na de mislukte halve marathon een paar weken terug kwam er dus toch nog een mooie afsluiting van de winterperiode. Mooi man!
MiepMiep
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

zo 03-04-2016 16:15

tOOter schreef:Hé, die Cauberg Trail heb ik ook gelopen. Ik heb er veel langer van genoten en in ruil daarvoor krijg ik er wel ruim 850 hoogtemeters (stijging) van Garmin voor terug. :)
Je bent lekker bezig Anke. Loop je Limburgs Zwaarste ook? Ik heb mij net voor de 80km ingeschreven. Was ik al langer van plan, maar ik zat wat aan te hikken tegen de vroege starttijd van 6 uur.
tOOter
Lid
Lid
Contacteer:

zo 03-04-2016 18:57

MiepMiep schreef: Je bent lekker bezig Anke. Loop je Limburgs Zwaarste ook? Ik heb mij net voor de 80km ingeschreven. Was ik al langer van plan, maar ik zat wat aan te hikken tegen de vroege starttijd van 6 uur.
Ik had er eerlijk gezegd nog helemaal niet naar gekeken. Maar mijn antwoorden of ik mee doe zijn:
- nee, want ik moet werken dat weekend
- nee, want starten om 6 uur ... zijn ze gek of zo?!
- nee, want 2800 hoogtemeters?! Ik was ze al zat na die 800 in 28 km gisteren. Ik geloof niet dat ik het daar leuk zou gaan vinden.

Ik heb gisteren voor mezelf al bijna definitief de conclusie getrokken dat ik geen hoogtedier ben, ik heb al last van klappende oren als ik op de stoeprand sta. Maar serieus, ik zie er de lol niet van in, ik kom niet aan lekker hardlopen toe als het wat te steil is (en dat is het al gauw voor mij). Ik vind wandelen in de bergen heerlijk, maar dan vertrek ik met de intentie om te wandelen en niet met het idee in mijn achterhoofd dat ik zou gaan hardlopen en vervolgens schiet het voor geen meter op. Dat verwerkt mijn brein maar slecht heb ik ontdekt. En dan ben ik hardlopend nog niet verder dan de Ardennen (en een enkele vakantieloop in Groot-Brittannië) geweest om dat te ontdekken.

Ik wens jou wel veel succes en plezier daar, het lijkt me een beste klus. Heb je er overnachtingen bij geregeld? Anders wordt het wel een heul lange dag.
MiepMiep
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

di 05-04-2016 21:22

Dan is deze http://www.redbull.com/si/sl/adventure/ ... -letalnice wedstrijd in Planica niets voor jou, Anke. Ik ben daar wel eens naar boven gegaan. Met mijn vrouw en dochters. Wandelend over de trappen, niet hardlopend. Was een hobby van ons om tijdens de zomervakantie springschansen te beklimmen.

In de buurt van Planica heb ik ook wel eens wedstrijd gedaan (de 'Gorski tek na Bevkov vrh' in Jazne). Beginnen in het dal en dan 5,8km zo hard mogelijk bergop. Vond ik leuk.
tOOter
Lid
Lid
Contacteer:

di 05-04-2016 21:49

MiepMiep schreef:Dan is deze http://www.redbull.com/si/sl/adventure/ ... -letalnice wedstrijd in Planica niets voor jou, Anke.
...
Yep, dat heb je goed! :D Verschrikkelijk, hoe doen mensen dat zonder boven hun hielbot af te scheuren?
Plaats reactie