@ anke: ook jij een geweldige prestatie! gefeliciteerd
Maar lopen in Engeland is natuurlijk ook leuk.basvdkant schreef:Mooi prestatie Dick. Jij doet ook alleen maar leuke dingen he... Lopen in NY, Mollema tocht, Triathlon, etc. Helaas geen (estafette) deelname voor mij aan de run dit jaar vanwege mijn vakantie in Engeland. Volgend jaar wel weer.
Mooi verslag en wat een geweldige prestatie!tOOter schreef:Ik zal mijn verhaal hier ook nog maar even neerzetten.
leuk verslag om te lezen.DikkieDick schreef:Mijn uitvoerige verslag staat op http://blog.dickpluim.com/hardlopen/bra ... inschoten/
knnth schreef:Vredesloop 10k sub-41 niet gelukt: 41'25 met een behoorlijk positieve split (20'28 / 20'57). Wel leuk om weer een 10k te lopen, dat was bijna vier maanden geleden. 91e plek, vorig jaar 32e ...
Volgend jaar top 20
Top coach die Hennyknnth schreef: Dit jaar een flink stuk fitter, maar dankzij HennyV ook nog een een heel stuk sneller.
thanks!schapie1981 schreef:@Musicmaestro Een snelle halve lopen doet tijdens die laatste kilometers goed zeer. Gefeliciteerd met je mooie tijd!