@vledder mooie tijden. Kijk uit met veeldoen>weerstand>ziekworden
@Marlies netjes! was het niet warm of nat?
Tilburg:
@marcel61 jouw tijd is ook niet verkeerd

@dick ik denk dat je sneller had verwacht/gehoopt?
Proficiat!Sterrekind schreef:Haarlemmermeerrun: HM 2.08.51. Ik ben blij! PR!
Hier zit nog iemand met hetzelfderobertdeloper schreef:vorige week Sevenaerrun 5km min 21:01
vandaag Dijkenloop Maas en Waal 5km in 21:01
als je het van tevoren zou proberen zou het vast niet lukken
Volgend jaar is het NK in Utrecht, dus dan komt de Dijkenloop weer in beeld. Superleuk om te schitteren in het dorp waar ik opgegroeid ben.robertdeloper schreef:vorige week Sevenaerrun 5km min 21:01
maar ..... vandaag wat meer benauwd weer
Dijkenloop Maas en Waal geen eigen topic? concurrentie Tilburg en / of
weinig chat n runners aldaar?
Top Marlies ! Goed hoor, en nu lekker herstellen en je rust pakken hoor!!! En genieten van je PR!Sterrekind schreef:Haarlemmermeerrun: HM 2.08.51. Ik ben blij! PR!
Ik ben om 19.00uur gestart met de 16 km en lag na 1 ronde 6e, daarna kwam de rest erbij en is dit niet meer te meten...gevoel was goed en belangrijkste test voor mij was of ik snelheid kon vasthouden en dat lukte!DRUM schreef:Dan liep je redelijk vooraan! Mooie tijd, die heb ik in vele edities GB loop nooit gehaald.vledder schreef:Afgelopen woensdag meegelopen met de Hypotheker Beekloop in Eindhoven, 12 km in 47.33.
ah, kom jij daar vandaan, leukDick schreef:Volgend jaar is het NK in Utrecht, dus dan komt de Dijkenloop weer in beeld. Superleuk om te schitteren in het dorp waar ik opgegroeid ben.robertdeloper schreef:vorige week Sevenaerrun 5km min 21:01
maar ..... vandaag wat meer benauwd weer
Dijkenloop Maas en Waal geen eigen topic? concurrentie Tilburg en / of
weinig chat n runners aldaar?
2.30 of 2.32, what's the difference ! Het was inderdaad warm en drukkend, tenminste als jullie niet die verfrissende regenbui hadden die wij hier in Limburg hebben gehad rond 11 uur. Ik vind het een superprestatie !Joxer schreef:Gisteren de 30k van A'dam Noord. Eindtijd 2:32:36.
Ik weet nog steeds of ik echt tevreden over kan zijn. Het heeft meer vragen opgeroepen als dat ze beantwoord heeft.
Meegegaan met de pacers van 2:30, maar die liepen standaard 10sec per km te snel.
Daarom hen maar laten lopen en in mijn eigen tempo door gegaan.
Uiteindelijk kwam ik ze rondom 18k weer tegen en liep ik dus mooi op schema.
Vanaf 24k werd het echt zwaar, heb zelf tot 2x toe moeten lopen (da's me nog nooit gebeurd).
Het was inderdaad warm en drukkend weer, maar toch...
Ik had in de planning om 30k lang 5.00 per km te lopen, en da's dus niet gelukt.
Maar eens rustig herstellen en ondertussen bedenken wat te doen met de marathonplanning.