Plannen komende week(einde)!
Vredesloop in Den Haag, 10 kilometer. Meedoen zodat ik over 22 jaar kan zeggen dat ik alle 25 edities heb gelopen. Verwacht er qua tijd niet al te veel van. Alles onder de 41 zou mooi zijn.
Morgen met beide dochters aan de start in Emmen.boco schreef:SandurRun in Emmen.
Hoop dat mijn oproepje een aantal lopers heeft aangezet om ook naar Emmen te trekken zondag.
Best zin in!
Eigen tempo; proberen onder de 45 minuten te lopen.
Afgelopen week Winschoten 45:15.

't Giet oe goed, bi'j al wa'j doet!
If you've reached your goals, you haven't set them high enough.
- kouketer
- Mister Chat'n'Run 2006
- Contacteer:
Een echt familieloop dus! Met de familie bij de familie lopenboco schreef:Morgen met beide dochters aan de start in Emmen.boco schreef:SandurRun in Emmen.
Hoop dat mijn oproepje een aantal lopers heeft aangezet om ook naar Emmen te trekken zondag.
Best zin in!

Veel plezier!
Ja, werd inderdaad een echte familieloop, vooral toen ik onderweg bij Dedemsvaart nog een neefje op kon pikken die ook wel mee wilde doen!kouketer schreef:Een echt familieloop dus! Met de familie bij de familie lopenboco schreef:Morgen met beide dochters aan de start in Emmen.boco schreef:SandurRun in Emmen.
Best zin in!
![]()
Veel plezier!
Met z'n vieren van start gegaan op de 10 kilometer. Deze keer geen haasfunctie; ik wilde zelf eens zien of ik nog onder die 45 minuten zou kunnen lopen op 10 kilometer.

Dat lukte best! Met slechts één klein dipje in de laatste kilometer - iets met ademhaling; 10 meter gewandeld - mooi tempo kunnen houden tot aan de finish. Finishtijd 42:21

Daarna de rest van de familie tegemoet gelopen. Eerst het neefje, liep iets boven z'n kunnen en moest dat meteen na de finish bekopen: achter een bosje over z'n nek.

Oudste dochter had opnieuw wat last van een vervelende steek in de zij maar liep desondanks een mooi PR !
Geen groots festijn de SandurRun maar wel een gezellige loop, aardig parcours en zeker mogelijkheden om te groeien de komende jaren!
Familieloop volledig geslaagd.

Edit:
Even nagekeken:
In 2005 m'n snelste 10 km. wedstrijdtijd opgetekend - 42:11
Na die tijd geen snellere 10 km. gelopen. Wel 10 jaren ouder geworden!
Bijna een PR gelopen op de 10 km. vandaag
Gelukkig word je dus blijkbaar niet langzamer van het trailen en lopen van grotere afstanden.

't Giet oe goed, bi'j al wa'j doet!
Wat een mooie dag zo, gefeliciteerd boco!
- MasterRunner
- Lid
(Duur)Inhoud Bertus.... dat is een goede basis.... voor een snelle 5 en 10 km.boco schreef:Gelukkig word je dus blijkbaar niet langzamer van het trailen en lopen van grotere afstanden.
Mooi werk....

Geuzenloop Zoetermeer, 5k. Een 5k met zowaar een gecertificeerde afstand.
Hard starten, hard doorhalen, harder finishen en zo weer eens flink onder de 20 duiken.
Hard starten, hard doorhalen, harder finishen en zo weer eens flink onder de 20 duiken.
- LazyD
- Benefactor
- Contacteer:
ik doe ook mee, weer de lange afstand.
dat wordt dan gelijk een pittig debuut Anderson... ik vond vooral het laatste loop (of moet ik zeggen 'wandel') rondje slopend. de rest van de race is vooral erg mooi!
dat wordt dan gelijk een pittig debuut Anderson... ik vond vooral het laatste loop (of moet ik zeggen 'wandel') rondje slopend. de rest van de race is vooral erg mooi!
10361820382159406440852219646
Lefty rulez!
GasGeben!
Lefty rulez!
GasGeben!
In de planning staat een trail door 'mijn achtertuin' van ongeveer 30k. Dit ter voorbereiding op de 36k in Schoorl.
Hoop weer veel mul zand aan te treffen....
Hoop weer veel mul zand aan te treffen....
Two roads diverged in a wood, I took the one less travelled by. (Vrij naar R. Frost)